/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
De dansk Vægtkonsulenter
Fra : jannicolai
Vist : 3479 gange
200 point
Dato : 07-07-06 20:42

Hej er der en der har et link til en hjemmeside med opskrifter fra de danske vægtkonsulenter

Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 07-07-06 21:06
Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 07-07-06 21:55

hej jeg kunne godt tænke mig et link til opskrifter fra ddv men ikke fra deres egen side, for der er ikke ret mange opskrifter

Kommentar
Fra : clou

Dato : 07-07-06 23:21

Hej derude

Jeg har en knaldgo' hjemmeside med slankeopskrifter (dog ikke ddv, men rigtig go'), den hedder www.slankeopskrifter.dk den har jeg meget glæde af selv.

Prøv det

Clou

Accepteret svar
Fra : delfin

Modtaget 200 point
Dato : 08-07-06 13:43

Hej
Denne adresse har utrolig mange opskrifter fra ddv.
http://opskrifter.heede.dk/
Hilsen Maibritt

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 08-07-06 14:01

hej kigger lige

Godkendelse af svar
Fra : jannicolai

Dato : 08-07-06 14:50

Tak for svaret delfin.God side

Kommentar
Fra : Jen_sen

Dato : 07-09-06 10:58

Hej

Hvis du er interesseret har jeg altså også MANGE fra DDV !

Sig til

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 08-03-07 23:15

Jeg er også intresseret kan du også give mig dem fra ddv vil forsöke at tabe 25 kilo som jag har gået op på grund av sygdom.Mit namn er connie zniter jag bor i malmö og min e-mail adresse er zniter@telia.com