/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Feedback på Portal
Fra : 2cwd
Vist : 346 gange
170 point
Dato : 18-12-02 06:48

Hej.

jeg er igang med www.2cwd.dk, en ny portal.

Det kunne være rat hvid jeg kunne få lidt feedback på den.
Måske hvad der kunne laves om eller noget andet :)

Jeg har ikke mere ind 170 point, så mere kan jeg desvære ikke give :)

Venlig Hilsen
2CWD

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 18-12-02 08:56

fin side 2CWD

Kommentar
Fra : Spejdermand

Dato : 18-12-02 10:14

Ja det ser da meget godt ud.
Nu kan det godt være at jeg ikke ledte grundigt nok, men jeg fandt ingen steder hvor der stod hvem 2cwd er eller hvem der står bag...

Og hvad skal vi så med endnu en internetportal ?? er markedet ikke mættet ?? Personligt tror jeg ikke at i tjener de store penge på den, hvis det da er det som er meningen.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 18-12-02 12:50

Tjaaa du fastholder din "A4-æstetik" ...

Alt andet lige vil jeg give spejderman ret. Hvem har brug for endnu en portal når man har en velorganiseret FAVORATES MENU.

Under "noget andet" vil jeg forslår dig at indbygge noget som bruger profil hvor en given bruger, logger ind fra hvor som helst, for at få sin eget customiseret liste af links, evt med noget intelligens inbygget som automatisk tilføjer andre relevante links i de kategorier som brugeren selv kan vælge.

Dine udvalgte links har kun omkring 5% relavnce for mig, og det er det jeg ser som hoved humlen der skal løses hvis man vil gør sig håb om at folk bruger en portal frem for deres egne bookmarks.

Jeg kan envider forstille mig at hvis jeg kunne uploade alle mine egne bookmarks til min personlige profil på en portal. at jeg så vil benytte sådan en hver gang jeg surfede fra en "fremmede" maskine.

Det giver dig som portal bestyrer fed mulighed for at skræder sy dine reklamer til brugerne nå du kan se deres interesser og det er nok der, de fornuftige penge er at tjene. Det er noget jeg selv har undersøgt men problemet er bare at der kun er tale om håndøre og der skal rigtig mange til før det batter. Jeg har fundet andre og bedre veje.

Men Go For It ! held og lykke.
mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : 2cwd

Dato : 18-12-02 16:35

Tak for jeres svar.
Jeg har ikke lavet siden for at lave penge, siden er til at hjælpe jer lidt på vejen til nettet.
Og næste uge kommer der en .com side som jo er til de andre lande :)

Ja hvad skal man med en til ? det kunne jo være at nogen er ved er være lidt træt af alle de gamle potal design som der jo er så mange af. Nå ja, men lige nu går det da meget fint +300 hits om dagen det går da :)

Venlig Jule Hilsen
2CWD

Kommentar
Fra : als

Dato : 19-12-02 12:36

Ikke så ringe endda, men hvorfor skal jeg have Fåborg Sparekasse på min forside? Som andre er inde på så er det uhyre vigtigt at man kan oploade sine egne favoritlinks. Sker det vil jeg da ikke forsværge at jeg ikke vil benytte den som portal, men du må være uhyre kritisk over hvad du lægger på portalens forside, altså yt med Sparebøssen i Fåborg, og der må være andre som også skal fjernes. Designet er flot, rigtig flot endda, så mulighederne er der 2cwd, men lad mig resumere: Ud med lokale links, hvis de ikke er nogen helt ekseptionelt, og ind med muligheden for at oploade sine egne favoritlinks, så har du også mig som kunde. Prøv evt. at kigge på http://www.internetstart.dk

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 19-12-02 12:49

Hej als

Cool link.

Snydt at sitet er så agresiv. jeg er en af dem der per princip boykotter sites med pop-ups.
Hvorfor skal jeg lukke dem, det var ikke mig som åbned dem !

Stick It To Them!
mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : als

Dato : 19-12-02 22:20

Hej Master_of_KeFir
Den med pop-ups forstår jeg ikke. Jeg har ingen pop-ups når jeg pt går ind på siden og jeg bruger ikke popup-killer. Jeg har heller ikke været på KaZaa og fået alle deres pop-ups med i købet. Det siger jeg heller ikke du har, men fakta er at jeg ikke fik nogle pop-ups da jeg lige for 5. min siden afprøvede internetstart. Jeg er også meget imod pop-ups.
mvh als

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 24-12-02 03:26

Hej als,

du har delvis ret. jeg undersøgte det nærmere.

Jeg køre med restriktiv cookie policy, og det viser sig at den inteligent disker op med hele 6 cookies. Ud fra dem undersøger den om du har fået pop-upen (pt Alka forsikring). Næste gang man kommer, går man så fri.

Prøv selv at slette de cookie du sikert har liggende fra internetstart.dk, og sæt din cookie spær op på sitet. Besøge dem så igen. Et Voila ...

God Jul
mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : als

Dato : 24-12-02 10:06

Ja, du har ret Master_of_Kefir, men jeg kan ikke så godt slette cookien fra internetstart.dk da jeg har oprettet mig som bruger og derved får jeg mine foretrukne links på forsiden, samt mine favoritlinks (opdelt i grupper) på undersiderne. Det er det som jeg synes er så godt ved internetstart.dk som jeg nu har brugt som indgangsportal i meget lang tid. Hvis jeg skifter protesterer mine børn samt husets unge frue. Rigtig glædelig jul. mvh als