/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Skrotning af scooter
Fra : PresCitronen
Vist : 8483 gange
120 point
Dato : 06-07-06 12:00

Hvor får jeg skrottet en knallert 45? Scooteren befinder sig i Randers og er blevet totalskadet efter hærværk.

På forhånd tak.
Morten
// www.PresCitronen.dk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-07-06 12:49

Skrotte en 45-knallert

Den prøver man vel at sælge meget billigt, såfremt der er nogen dele der stadig dur.

Ellers skal den køres til en jernhandler og smides op i dyngen til det andet skrot.

Eller måske de er interesseret her:

http://www.scooterworld.dk/

mvh dova

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 120 point
Dato : 06-07-06 13:21

Der findes skrothandlere overalt i landet. De aftager (og betaler ofte for) skrotbiler, derefter bruges de til reservedele som kunder så kan købe billigt. Prøv at ringe til den lokale og spørg om han vil afhente din 45-scooter. Selv om du siger at den er totalskadet, er der nok alligevel nogle stumper på den som han kan sælge videre. M.v.h. Arne

Godkendelse af svar
Fra : PresCitronen

Dato : 06-07-06 17:37

Tak for svaret arne.jakobsen.