/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
vudering: Hp photosmart m417
Fra : janinna
Vist : 572 gange
200 point
Dato : 06-07-06 10:57

hej! er der nogen der kan hjælpe?
Hvad må jeg betale for et helt nyt Hp photosmart m417 - Digitalkamera uden kvittering?
er købt på en aftale i gennem personens firma med pc, og derfor ingen kvittering.

Accepteret svar
Fra : renekure

Modtaget 210 point
Dato : 06-07-06 11:05

Hej Janinna

Du kan få et helt nyt til kr. 1311,-

http://www.computerstore.dk/shop/varekort_prodwebshop.asp?vn=KAMHP0044&prod1=450&prod2=198

Du skal selvfølgelig føle at du laver en god handel, når du køber det på den måde, så der skal være en vis besparelse for dig.

Jeg vil mene at byde 800-900 kr er rimeligt for sådan et kamera.

Det var i hvert fald, hvad jeg selv ville give.

venlig hilsen René
www.xfoto.dk

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 07-07-06 07:42

hej! ved du om det et "langsomt" camera ,når der skal tages billeder?

Kommentar
Fra : jensthybo

Dato : 11-07-06 08:01

For 1311,- kr. får du ikke noget hurtigt kamera.
Så ja det er et kamera som er nogen tid om at fokucere inden det er muligt at tage et billede.
Hvis det er et hurtigt kamera du går efter skal du noget højere op i pris. Vel omkring 4000,- kr.
Så lig pengene til side og vent med at købe.
/Jens

Kommentar
Fra : jensthybo

Dato : 11-07-06 08:02

Hov glemte lige at skrive at jeg ikke kender noget til kameraet, men ud fra nogle generelle betragtninger om pris og kvalitet, er dette min mening.
/Jens

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 22-07-06 15:02

Tak for svaret renekure.