/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Flere brugere på webserver
Fra : DJfrakja
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 06-07-06 00:48

Jeg kører har en IIS server som kører på en w2k maskine.
Som default er den kun sat til at kunne håndtere maks 10 tilslutninger af gangen.
hvordan får jeg det ændret.?
Hvis jeg laver det til over 40 melder den at jeg ikke har licens til flere. hvordan får jeg så det....?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-06 07:17

Du bruger nok denne version:
Citat
IIS 5.1 for Windows XP is a restricted version of IIS that supports a limited number of connections and a single web site.

Du skal skifte til:
Citat
The current shipping version of IIS is 6.0 for Windows Server 2003.

..fra: http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_Information_Server

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smoelfemor

Dato : 23-09-06 09:38

Ja W2K og XP er limited til "10 concurent users" - altså 10 samtidige bruger (i praktis er det ca 3-4 online ad gangen).

Du skal bruge w2k server eller w2k3 sever, de er ikke begrænset

Kommentar
Fra : smoelfemor

Dato : 23-09-06 09:38

Ja W2K og XP er limited til "10 concurent users" - altså 10 samtidige bruger (i praktis er det ca 3-4 online ad gangen).

Du skal bruge w2k server eller w2k3 sever, de er ikke begrænset