/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jagten på point -
Fra : emesen
Vist : 944 gange
500 point
Dato : 05-07-06 23:44

Dagens dilemma:
Natmaden er så ked af at jeg fuppede nogle (læs alle) af hans surtsammensparede point, fra ham.
Er det mon rimeligt at betale noget af det igen.
På den anden side kan det være at han bliver glad for bare at få lidt stjerner og måske et par

Ps. Måske skal jeg bare blackliste Natmaden så han ikke kan kommentere.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-07-06 23:47

Hmm? Det der Inox vaffeljern? Tror du man kunne bruge den som ekstern dvdbrænder eme?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-07-06 23:55

Ja da - det bruger jeg da naboens til, endda med dual layer og brænder på begge sider.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-07-06 23:57

Så kan det jo godt være Natmaden kan bruge points!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-07-06 00:09

Og jeg som troede, det var en cd-presser......

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-07-06 04:07

Er Du sikker¨på.,,, ham, er en HAN """"""""?????????
S´å lige en gammel film med Swarzenegger,
udvandring til MARS

Eller´s på hende.

Og der forresten snart Week End, med masser af kontoér
på RaipadSharre.

Og tippet virker,,,,

GO dag

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-07-06 04:09

SORRY
Skulle lige have fjernet krydset

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-07-06 09:49

Sofus................det ligner en ham - du kan tydeligt se det på skriften.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-06 10:16

Har du nu "snydt" igen emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-07-06 10:26

Nej Ans (ikke noget de har opdaget), men det er de point som du lokkede ud af Natmaden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-06 10:33

Jeg lokkede ikke, hvis jeg tænker på den rigtige tråd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-07-06 10:34

Emesen Basso! Eller Eyvind Ullrich?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-07-06 11:47

Nu skal I bare høre..

Jeg har en kat der ligner Tyra Banks ... Stik lige den *LOOOOL*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-07-06 11:53

Hold kæft, det er for grineren

http://www.play-analogia.com/cgi-bin/index/u/

Jeg ligner selv Natalie Portman, Kerry Russel og Demi Moore LOOOOL

Var jeg en mand, så siger testen: Viggo Mortensen, Keanu Reeves og Tom Hanks

Jeg er intet mindre end et godt hug - uanset køn *LOOOOOOOOOOOL*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-07-06 11:57

Menøhhh, når jeg tester et billede af et æbleskrog, så ligner den efter sigende:

Zlatan Ibramovic

Eric Idle

og Tarkan

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-07-06 11:58

Fed scorereplik: "Vil du med hjem og se min kat"?! ...Hun ligner Tyra Banks

Sorry, nu skal jeg nok stoppe emesen..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-07-06 16:18

Du ved vel, at billedet samtig bliver oploaded så alle vi medlemmer kan se med.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-06 16:59

Det virker fint
Jeg uploadede et billede af Robbie Williams og straks kom der et billede frem af mig

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-06 17:10

Utroligt !
Jeg har lige prøvet med et 1 år gammelt billede af emesen,
Så fik jeg et retur af Eyvind og Al bundy

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-07-06 17:16

Og hvem er ny "Al bundy" ........................jeg kender ikke alle disse individer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-07-06 17:20

Men så kender i måske Miss Britt som jeg roder lidt med i øjeblikket.
Hun er svær at danse med, selv når det går aved om.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-06 17:54
Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-06 18:05

Citat
Dagens dilemma:
Natmaden er så ked af at jeg fuppede nogle (læs alle) af hans surtsammensparede point, fra ham.

natmaden, man skal bare være vågen, når emesen er på banen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-07-06 19:10

natmaden.....dit link er faktisk temmelig tæt på min kære britt.
Hun er den mest seksede på siden sådan set fra oven.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-07-06 22:34

Nu er hun ikke den mest seksede på siden, men kun nummer 3
Det er jo Britt Malka - min php guru fra Libris.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-07-06 22:45

Yes emesen.

Jeg ved godt man kan se det billede der er blevet oploadet - og mit æbleskrog ligner ikke længere Eric Idle. Jeg flyttede æbleskrogets "øjne" en anelse - og vupti, frem poppede "Luke Perry"

http://www.play-analogia.com/cgi-bin/index/k/?ks=Ks29lV7hmHgYHd81423ksTJOFkltznrUY452jy4X

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-07-06 22:50

Jeg må indrømme jeg ikke ser den store lighed mellem Cirkeline og Linda Evangelista

http://www.play-analogia.com/cgi-bin/index/k/?ks=D0z0HW63HbsNgFkVLCsZNpUy2gUa36Myl6C6E3O7

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-06 23:46

Frk. Ans ,jeg er vågen

En Britt ud af 17.000.000 sider,

Ihh Hvor er jeg dygtig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-07-06 23:59

Linda Evangelista var en af dem, jeg lignede - kan ikke huske de to sidste...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-07-06 00:09

Heather Stewart Whyte
Rosario Dawson...

Hvem de så er.....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-07-06 01:09
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-07-06 09:42

Ja MildeMoster - og i laver det sammen lille vip med hovedet.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-07-06 11:01
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-07-06 11:10

Hvad laver jeg galt her:
Jeg har skrevet af efter Miss Malka for absolut begyndere
Citat
<!doctype html public "-//W3C//DTD HTML 4.0 //EN">
<html>
<head>
<title>Svarskema</title>
</head>
<body>
<h1>
<form name="svarskema" method="post" action="svarskema.php">
<p>Skriv dit navn her: <input type="text" name="navn" size 50 maxlength="50"></p>
<p>Hvilken bog læser du? <textarea name="bog"></textarea></p>
<p>Hvad er din livret? <textarea name="mad"></textarea></p>
<input type="submit"name="send" value="fortæl det til andre">
</form>
</h1>
<?php
/*hent indholdet af formularens felter*/
$navn = $_REQUEST["navn"];
$bog = $_REQUEST["bog"];
$mad = $_REQUEST["mad"];

/*skab forbindelse til databasen her*/
mysql_connect("localhost", "svarskema") or die(mysql_error());
mysql_select_db("svarskema") or die(mysql_error());
/*indsæt indholdet af formularfelterne i databasen*/
mysql_query("INSERT INTO svarskema(svarID, navn, bog, mad) values(0, '$navn', '$bog', '$mad')");
?>
</body>
</html>

som giver denne meddelelse

Citat
Notice: Undefined index: navn in c:\programmer\easyphp1-8\www\malka\svarskema.php on line 17

Notice: Undefined index: bog in c:\programmer\easyphp1-8\www\malka\svarskema.php on line 18

Notice: Undefined index: mad in c:\programmer\easyphp1-8\www\malka\svarskema.php on line 19

Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'svarskema'@'localhost' (using password: NO) in c:\programmer\easyphp1-8\www\malka\svarskema.php on line 22
Access denied for user 'svarskema'@'localhost' (using password: NO)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-07-06 13:30

Liam Neeson er ellers en dejlig skuespiller!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-07-06 18:24

Jeg har en lidt mørk hud, og derfor ligner jeg ret meget "Will Smith" og "Denzel Washington"
Og efter sigende, skulle jeg også ligne Zinedine Zidane, i hverfald siger folk, jeg har en muskuløs krop.
Ææ, eller er det muskelløs krop, de siger.
Nå, men det er lidt lige meget med udseendet, pigerne sover ind i min favn.
http://www.play-analogia.com/cgi-bin/index/k/?ks=yFdsyYfIllRGKW872nUyPsIwu5rDhT3vTnA0kqfg
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-07-06 23:18

Jeg gider sg ikke at prale derfor siger jeg intet!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-07-06 23:46
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-07-06 00:02

Tror du kan gøre det det bedre Men den største kritiker vil jo selvfølig altid være sig selv!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-06 00:05

Citat
Men den største kritiker vil jo selvfølig altid være sig selv!

Er det noget du har lært på UNI?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-07-06 00:07

Næh har aldrig gået der! Men jeg ved du er køn!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-06 00:14

Køn og køn. Jeg bruger gaffatape til det meste

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-07-06 00:23

Så godt kender jeg dig heller ikke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-07-06 00:26

jo

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-06 00:26

Nej det gør du ikke, men gaffatape det er bare super

Du skulle prøve det! ...Det kan også reparerer briller

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-07-06 00:29

Ok vidste ikke det var det man brugte til en brasilian

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-07-06 00:30

Hvor hulan har du de briller fra?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-06 00:31

Det var nu dine briller jeg tænkte på ...Hvis de en gang skulle gå i stykker *LOL*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-07-06 00:33

Har fået nogle nye! Ikke at jeg kan se mere klart! Selvfølig!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-06 00:37
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-07-06 00:39

Tæt på but no cigar!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-07-06 00:43

Tror eme skal lukke det her spørgsmål

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-07-06 00:45

creamygirl, du er nu ret flot, du skal bare lære at lægge din makeup lidt bedre, og måske vil lidt tandblegning hjælpe. Du vil helt sikkert kunne gøre dig til, ved min tandlæge, han elsker piger som dig.
NB: Jeg kan godt lide dit diskrete hårpynt, rart at se at nogen piger gør lidt ud af sig selv.
Og så dit altid glade smil, og de rosenrøde kinder, det kan få alle mandehjerter til at smelte.
Ææ, er billedet taget dengang jeg friede til dig.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-06 00:50

Palle din charmør ...Jeg er virkelig glad for du kan se min indre skønhed - og ikke lader dig skræmme af lidt gule tænder og sån *L*

Naah, jeg mener ikke du har friet til mig. I så fald har jeg glemt det. Men med mit udssende har man vel også lov til at være lidt kræsen

Citat
Tror eme skal lukke det her spørgsmål

Det tror jeg også *LOL*

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-07-06 03:52

Tedd du ligner dig selv ))

palleballehansen og kræmpige, i har noget til fælles,
i ligner bedst på billede no.1.
nu vil jeg lave en ærlig en.....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-07-06 03:55
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-07-06 10:20

Natmad - du skal nok være lidt forsigtig med den selvbrunertupe.

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 500 point
Dato : 08-07-06 12:24

Det kan der være noget om emesen, Men gule rødder er jo så sunde..

Den kode ser for mig helt forkert ud.

PHP bliver udført før html.
så den prøver at skrive tomme felter til MYSql, og det er jo ikke meningen.
Desuden skal tabellen svarskema først oprettes i MYSql.

Du kan ikke lave en database kaldet svarskema, da du kun har en.
den hedder dit brugernavn Feks. web1224918

Hvis du vil 'lege' med MYSql, kan du lige så godt lave dig et 'login script'
jeg vælger her at kalde det for hej_basse.php

Kode
<?
$hej_host="db.hirseblabla.dk";
$hej_user="web1224918";
$hej_password="webhotelpassword";
$hej_database="web1224918";
$link = @mysql_connect($hej_host, $hej_user, $hej_password)
         or exit("Fejl: Forbindelsen til data mangler.<br />Løsning: Prøv igen senere !");
//
@mysql_select_db($hej_database, $link);
?>

Denne kode kan så genbruges alle steder, ved at includere den på andre sider.

Eks. en tom side med åben database.

Kode
<?PHP
include "hej_basse.php";
?>

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<HTML>
<HEAD>
<TITLE></TITLE>
<META NAME="ROBOTS" CONTENT="NOINDEX,NOFOLLOW">
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-1">
</HEAD>
<BODY>

</BODY>
</HTML>

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 08-07-06 16:55

Tak for svaret natmaden.
Jeg havde oprettet det svarskema i sql.
Men det roder, så jeg prøver at lægge Apache / mysql / mysqladmin ind på en anden comp.
Det hele skal bare bruges til at afprøve lidt php scripts i et servermiljø på min bærbare.
Men jeg kan ikke rigtigt få de tre ting til at spille sammen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-07-06 00:51

Selv tak emesen, men det hjalp nok ikke meget,
Jeg har ikke MYSQL installeret lokalt,
men dine fejlmeddelser skal nok ses bagfra,
Altså løs først.
Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'svarskema'@'localhost' (using password: NO) in c:\programmer\easyphp1-8\www\malka\svarskema.php on line 22
Access denied for user 'svarskema'@'localhost' (using password: NO)

Gætter at de andre, så forsvinder af sig selv.
Du kan læse om $_REQUEST[""] 1/4 nede på siden
http://dk.php.net/manual/da/reserved.variables.php#reserved.variables.server

Foreslå dig også at afprøve dine ting på dit webhotel først,
Så har du nemlig noget at sammenligne med.

funktionen phpinfo()
er også en god hjælp,
læg den på alle servere så du kan sammenligne opsætning på den.

Kode
<?
phpinfo();
?>