/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
robotterne (tegnefilmn)
Fra : joakim_schelling
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 05-07-06 22:21

Hej alle i kloge mennesker.
Har igennem mange år ledt efter et specielt stykke "still musik" som jeg hverken kan titlen eller kunstneren på. Det eneste jeg kan hjælpe med lige nu er at jeg har hørt en stump af det i tegnefilmen, robotterne, i den scene hvor "den onde søn" får massage.
Jeg har en fornemmelse af at det muligvis kan være moonjam, som jeg ved HAR lavet et par stille numre... første gang jeg hørte den var tilbge i starten af ´90´erne, så den er ikke helt ny.

Joakim

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 110 point
Dato : 05-07-06 22:47

Hey

Sangen hedder Songbird. Kunsteren hedder Kenny G.

Det sku vist gerne være rigtigt

Kommentar
Fra : joakim_schelling

Dato : 06-07-06 00:13

takker for det hurtige svar... er lige nu i fuld gang med at "finde" det på nettet... gir lige besked om det er DET nummer jeg søger.

Kommentar
Fra : joakim_schelling

Dato : 06-07-06 00:18

YEPS!!!! det var lige nøjagtigt det nummer. TAKKER for hjælpen

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 06-07-06 19:39

Det var så lidt

Godkender du ikke lige mit svar?

Hilsen Allan (Boibbo)

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 06-07-06 19:40

Det var så lidt

Godkender du ikke lige mit svar?

Hilsen Allan Nisgaard (Boibbo)

Godkendelse af svar
Fra : joakim_schelling

Dato : 07-07-06 00:27

Tak for svaret boibbo. Det var jo lige præcis det nummer..