/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ting27 og BjarneD
Fra : ans
Vist : 720 gange
10 point
Dato : 05-07-06 20:15

I kan skændes videre her i denne tråd.

PÅ nuværende tidspunkt ødelægger i en tråd, som intet har med Jeres uoverensstemmelser at gøre.

Det startede i denne tråd, som nu er annulleret

http://www.kandu.dk/Spg90514.aspx

for at fortsætte i en tilfældig tråd

Citat
ans

Dato : 05-07-06 15:06

--------------------------------------------------------------------------------
Reglerne er forskellige fra den ene kommune til den anden. Det er også meget afhængigt af beliggenheden af din ejendom. Hvor langt der er til nærmeste nabo.

Kontakt din kommune, de kan give dig svar. De vil måske forlange at bygningen bliver støjisoleret.

Jeg vil tro at det er teknisk forvaltning du skal have fat i.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-07-06 15:12

--------------------------------------------------------------------------------
Jo der er meget forskel og er det en såkaldt landkommune vil de sandsynligvis ikke blande sig hvis naboerne ikke brokker sig.
Det handler under alle omstændigheder om decibel målt henholdsvis ude og inde og varigheden.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 05-07-06 19:23

--------------------------------------------------------------------------------
Tja, eftersom BjarneD ikke ved noget om hvad han taler om vil jeg ikke tro ham. Desuden er han bøsse, og mener at kunne spå hvordan andres liv er.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-07-06 19:38

--------------------------------------------------------------------------------
Bliv dog voksen ting27 (dengse)!

Bøsse, tja hvis det skulle indebære at man skulle føle sig tiltrukket af væsener af din art ting27 så er det nok ikke rart, men kald du mig bare hvad du vil så alle kan se hvad du består af.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 05-07-06 19:40

--------------------------------------------------------------------------------
argh... sorry, men det forrige indlæg kom altså bare ud af mig efter den totalt provokerende post du lavede i min tråd...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-07-06 19:45

--------------------------------------------------------------------------------
ting27, Hvis du fjerner blacklistningen af mig skal jeg da gerne forklare, at det ikke var en provokation, men et alvordsord omkring de krav man stiller til en udlært. Anskuelighedsundervisning betyder jo bare, at det er noget du kan se eller føle.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 05-07-06 19:55

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har ikke blacklistet dig. Hvis der har været sådanne krav, har jeg ikke fået dem at vide, hvilket kun (hvis du har ret) tyder på, at der er et problem med undervisningen på min skole.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-06 20:03

--------------------------------------------------------------------------------
ting27 og BjarneD i ødelægger en tråd, som intet har med Jeres uoverensstemmelser at gøre.

Opret en tråd eller send private indlæg i stedet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-07-06 20:07

--------------------------------------------------------------------------------
Det er rigtigt, men men...!

Så kan I fortsætte her, når jeg har fået nok lukker eller annullerer jeg

At ødelægge en tilfældig tråd

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 05-07-06 20:37

Må vi andre ikke godt "skændes" med når nu det er Smalltalk-gruppen?

Vi har jo alle engang imellem lidt ...

Når alt skal siges kan man ikke sige noget generelt når enhver der bare perifert har kigget på boligmarkedet ved at lokale servitutter har ALT at sige.

Men lad os skændes, så det brager!!!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-07-06 20:50

linux-man altså

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-07-06 20:58

Jeg svarer der hvor jeg bliver tiltalt og sådan er det politimester Ans. Anklag den/de der starter off topic.

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 05-07-06 21:40

vil.du > Jeps, tager gerne et skænderi. Især når Portugal-Frankrig er så kedelig som det er tilfældet lige nu...

BjarneD > Ans bliver aldrig politimester. Måske politi-overassistent lige før pensionen, så han kan få forhøjet pension på skatteydernes regning.

Kom så drenge. Lad os få et ordentligt skænderi...

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 05-07-06 22:12

linux-man >> nu må du ikke give ans falske forhåbninger

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-07-06 22:25

Gider altså ikke en balladetråd

Men ok - lad os skændes om fodbold så

HVORFOR POKKER KAN DE DA IKKE GIVE ALLE DE VOKSNE MÆNNER EN BOLD HVER?
Jeg mener...de render rundt og slås om en enkelt bold - ikk'

Og det var så mit ringe kendskab til fodens bold

Linux - Ans er et damemenneske

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 05-07-06 22:34

vil,du >> er da en fornuftig indstilling til fodbold , hvis de ikke har andet fornuftigt at lave end at slods om en bold , er de ret kedelige

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 05-07-06 22:48

vil.du > Jeps din idé om fodbold vil da give større travlhed for de dovne målmænd, der bare står og venter på der kommer en bold forbi.

Ups, var Ans et kvindemenneske??? Ja, der kan man bare se! Vidste der var noget "uldent" ved personen...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-07-06 00:49

Og jeg som troede at jeg nu ville få en bold i øjet

Godnat og sov godt - jeg vil se om det er til at få lidt søvn i denne tropenat - øuuuuuw hvor jeg hader det

Natnat allesammen

Dorthe..

Annuller spørgsmålet
Fra : ans

Dato : 06-07-06 15:55

Annulleret!