/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Fletsæder til barberstole
Fra : pirt03
Vist : 7276 gange
100 point
Dato : 05-07-06 11:58

Er der ikke en venlig sjæl der kan fortælle mig, hvor jeg kan købe løse sæder til barberstole - bøg / flet.
Har prøvet ve JYSK, Biva, Bilka, Ide møbler og mange andre møbelforretniner men uden held - så snart falder jeg igennem sædet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-07-06 13:13

Så vidt jeg ved findes de overhovedet ikke - og en barberstol kan du uden besvær finde både som ny og brugt -- ikke den store udgift mere

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-07-06 13:27

Du kan ikke købe de løse sæder.

Men da jeg havde sådan nogen stole, fandt jeg nogen "kasserede" på et loppemarked, til 20,- pr stk.
Sæderne fejlede ingenting, så dem kunne jeg lige sætte over på mine egne stole.
Måske noget du også kan forsøge.

Og ellers kan du købe det fletværk i metermål, men det er noget L... at arbejde med, det kan næsten ikke lade sig gøre at få det stramt nok når det monteres, og det kan ikke betale sig tror jeg.
http://www.butik.juhlin.dk/product.asp?product=164

Ellers find nogen billige brugte som f.eks.

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=45128683&AnnonceNr=15&TotalAnnAntal=2522

mvh dova

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 13-07-06 15:25

Hvis nu andre søger på dette emne: Jo sæderne kan faktisk købes. Jeg fandt dem over internettet hos:

AJ Produkter A/S
Oldenvej 27, 3490 Kvistgård
Tlf.: 49 13 90 33

Annuller spørgsmålet
Fra : pirt03

Dato : 14-07-06 12:43

Fandt selv et sted, hvor sæder kunne købes.