/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
haster, autocad 2006
Fra : jeb3
Vist : 1052 gange
300 point
Dato : 05-07-06 09:34

hej.

Sidder på mit nye job og skal tegni i 2006. ups, der er sket noget.

Hvordan får jeg vist de forskellige toolbars, så de ligger fremme?
i mit gamle, klikkede man view, toolbars og markerede dem.

Hvad gør jeg.
Spørgsmålet er sat til 300 p, så håber jeg at jeg har svaret igår

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-07-06 09:50

et lille forslag:
help > toolbars
men det må ligge i en af rulle-ned menuerne
(bruger man ikke Acad 13 mere)

Accepteret svar
Fra : grethes

Modtaget 310 point
Dato : 05-07-06 09:57

Stil musen i feltet ved toolbar ............ højreklik, så skulle du gerne kunne vinge af, hvilke du vil have frem.

Hilsen
grethes

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 05-07-06 09:58

har prøvet help-
Den siger højreklik og klik på shortcut. Men der er ikke noget shortcut at klikke på.

Det er længe siden med 13'eren. Men har da siddet med 2000.
Fandens. Der er bare ikke andre her, der ved en disse om det program.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 05-07-06 10:00

Grethes. Du er en skat.
1000 tak
Hav en god dag.

Godkendelse af svar
Fra : jeb3

Dato : 05-07-06 10:01

Tak for svaret grethes.

Du er bare dejlig.

Har svedt over det længe.
Hvorfor ændrer de det så meget. Synes der er store forandringer på 2000 og 2006.

Men tak

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 05-07-06 10:03

Selv tak ..........

Godt du fik det til at virke.

Kommentar
Fra : e.c