/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ny pc ??
Fra : return
Vist : 563 gange
500 point
Dato : 05-07-06 09:01

nogen der ved om man kan få en ny pc der kan spille spil som feks need for speed og så til en pris der ligger på 3500-4000 har skærm

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 260 point
Dato : 05-07-06 09:08

det bedste bud er www.shg.dk

de er seriøse og ordentlige

Kommentar
Fra : myg

Dato : 05-07-06 09:27

...eller midt-data.dk
Også et anbefalelsesværdigt firma.

Kommentar
Fra : return

Dato : 05-07-06 09:38

gerne med noget mere konkret måske link til en pc man kan købe og ikke bare link til en side så man selv skal lede

håber der er bnogen der har mod på at hjælpe

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-07-06 10:01

Der findes utallige mulige pc'er, som du kan bruge, men hos de to firmaer kan du få noget der virker........
og du kan jo spørge om hvad de anbefaler til dit formål.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-07-06 10:45

http://www.computerbutik.dk/group.asp?group=72&sub=72

Da jeg ikke aner en dyt om, hvilke betingelser der stilles til en pc, der skal kunne afspille "Need for Speed", så er det nok klogest du selv kigger diverse pc'er efter i sømmene

Nogle af dem er med skærm

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 05-07-06 11:49

http://fcomputer.dk/?show=sys_make&sysid=496
ændre processoren til en amd sempron 3000+ 64 bit.
så har du en der i hvert fald kan trække need for speed og meget mere.

http://fcomputer.dk/?show=sys_make&sysid=604
den kommer op at koste lidt mere end 4000 k.
ændre processoren til en AMD sempron 3000+ 64 bit.

Det er dog ikke den bedste processor, men hvis du vil kunne du jo ændre den til en AMD Athlon.

det var de 2 bedste jeg kunne finde.
begge 2 grafikkort kan køre det nye spil er hedder (The Elder Scrolls Oblivian)
Spillet sætter grafikken selv, og de bliver begge sat på medium.
Jeg tror at det er det spil, som kræver bedst grafik på markedet lige nu. og hvisa du skal kører det i high skal du op i noget meget dyrere.

http://images.google.dk/images?svnum=10&hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=elder+scrolls+oblivion&spell=1

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 05-07-06 11:56

Den ene har kun 520 mb ram, men er er den jeg virkelig skulle have linket til,
http://fcomputer.dk/?show=sys_make&sysid=515

processoren skal igen ændres, og den koster også lige over 4 k.

men hvis du gerne vil se en UNDER 4 tusinde, så sig til.
Jeg synes bare det er spild når det ikke koster så meget mere at få et bedre grafikkort.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 05-07-06 15:33

har lige købt en compaq i elgiganten til 3900 og den kan sagtens kører need for speed most wanted...

Kommentar
Fra : andersburn

Dato : 06-07-06 22:06

jeg havde nok valgt at bruge lige lidt mere og købt denne bærbar som også kan køre mostwanted, den koster kun 6.784 kr med fragt og det er med 1,7 p-m og 1024mb ddr2 ram, samt 512mb ati x1300 grafikkort og et 8-cellet Batteri det er billigt og med skærm....
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=203176

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 09-07-06 14:58

Tak for svaret Tordenkalven.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 09-07-06 15:00

Selv Tak

dejligt at kunne hjælpe

Hilsen
Henrik