/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Jog Og Jog Space Innovasion
Fra : d_jensen
Vist : 951 gange
40 point
Dato : 17-12-02 21:03

Hej Hej....

Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber du i svare på... :)

Er speedometeret fra en Jog, det samme som på en Jog Space innovasion ??? Kunne man evt. sætte en fra en jog over på en space innovasion ???

Hilsen Dennis Jensen

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 18-12-02 09:21

sagtens det er helt det samme...

Kommentar
Fra : mELIeha

Dato : 21-12-02 21:28

Selve speedo'et er ens "indeni", men pladen er ikke ens, km tallet sidder for neden på en "normal" jog (mener jeg) og i midten på en space (eller omvendt ;D)
Og nålen sidder ozz i hver sin højde... Så du kan ikke tage pladen fra den ene og flytte over på den anden

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-12-02 21:58

Det kan man ikke...

--
Hilsen Morten Christensen
"d_jensen" <d_jensen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:3qLL9.3838$Hl6.341499@news010.worldonline.dk...
> Hej Hej....
>
> Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber du i svare på... :)
>
> Er speedometeret fra en Jog, det samme som på en Jog Space innovasion
> ??? Kunne man evt. sætte en fra en jog over på en space innovasion ???
>
> Hilsen Dennis Jensen
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : NetMechanic

Dato : 13-05-03 15:16

Http://www.Scooter-shoppen.dk

Køb et Digitalt speedometer på den hjemmeside, det er forholdsvist billigt og fås til alle jog, og så er det en del kønnere :)

Kommentar
Fra : Svendsen2003

Dato : 11-06-03 08:08

du kan ikke købe et digitalt speedometer til en jog space innovasion ville nemlig gerne selv have et da mit gamle r gået i stykker....

Kommentar
Fra : allan87

Dato : 24-06-03 14:49

nogen der så kan fortælle mig hvor jeg kan få fat i et speedometer kabel til en space.????? for det passer ikke fra de andre modeller fra joggen

Kommentar
Fra : Jog_Dreng

Dato : 30-07-03 12:15

Nogen der vil sælge en Jog?

Kommentar
Fra : Emil.

Dato : 07-08-03 18:51

jo det kan du sagtens har nemlig selv prøvet det da jeg skulle skifte det på min fætters

hilsen Emil.

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 10-08-03 11:26

man kan sagtens på digital speedo fra scooter-shoppen til en Yamaha Jog artic.. og space, jeg har nemlig begge modeller og de er begge med digital speedo jeg gav 495 Kr. Pr. styk for speedoen.

Kommentar
Fra : Svendsen2003

Dato : 13-08-03 10:35

Thomse r du nu helt sikkker på at det passer til en yamaha jog space innovasion ?

Kommentar
Fra : risbjerg

Dato : 20-08-03 10:27

Jeps det er helt det samme.

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 20-08-03 11:22

ØHhh ja jeg har begge modeller så...JA

Kommentar
Fra : Svendsen2003

Dato : 21-08-03 18:52

hmm jeg kan bare ikke finde det på deres hjemmeside.....
nogen der lige kan give det helt rigtige link?

Kommentar
Fra : nactjo

Dato : 22-08-03 21:58

jeg tror ik det passer på en SI da både scooter-shoppen.dk og knallert.com/kgimport.dk ik har dem under SI men under alm. jog(FS og AS)

/Nactjo

Kommentar
Fra : humle3000

Dato : 26-08-03 17:01

jeg kender en som meget gerne vil sælge sin jog. den er rød. ikke rigtig nogen ridser og tonet forlyset i forskellige farver. den køre ca 50. men def. udst..

hilsen pede

Kommentar
Fra : nactjo

Dato : 26-08-03 18:04

er det en FS, AS eller SI?? eller hva år er den fra?? kender en der gerne ville købe

/Nactjo

Kommentar
Fra : humle3000

Dato : 31-08-03 17:23

jeg ved ikke hvilken art knallert det er?? ved heller ikke hvornår den er fra. den har kørt mere end 10000km. hvis ikke 20000km. men den køre fint.

pede...

Kommentar
Fra : nactjo

Dato : 31-08-03 18:10

hvor meget køre den?? og hva sidder der på den?? og hva skal du have for den??

/Nactjo

Kommentar
Fra : allan87

Dato : 14-09-03 22:14

nogen der ved hvor man kan få et nyt speedo på en jog space???? må gerne være fra andre modeller hvis det er muligt

Kommentar
Fra : inogold

Dato : 17-08-04 01:00

jeg vil gerne vide hvem som ved hvor man køber et digitalt speedo til en space innovation....... jeg er MEGET intra og har virkelig brug for folks hjælp har dog ikk prøvet de digitale speedo til fs og as men vil bare gerne være sikker på et digitalr speedo som passer til yamaha jog space innovation hvis noget ved noget ring venligst til mig 28 14 65 24 mvh. brian

Kommentar
Fra : inogold

Dato : 17-08-04 01:12

og hvis nu som nogle skriver at et digitalt speedo til fs / as passer så spørg jeg bare lige hvilket?? der er jo tre 1 til 495,- 1 til 699,- og 1 til 1099,-???????????????????????????????

Kommentar
Fra : steno

Dato : 21-02-05 19:46

har ud tjekket for speedometer kabel på www.kgi.dk???

Kommentar
Fra : malchow

Dato : 02-05-05 14:31

Nogen der ved hvordan man skifter CDI Tændingen ud på en Space Innovation. Til en med kun 5 ledninger, der er 6 på den originale. Som er begrænset..
Nogle gode Råd ???

Kommentar
Fra : Ckjeldsen

Dato : 22-11-05 01:01

når det er det sammen