/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Overvejer at flytte til Kbh.
Fra : RaB
Vist : 814 gange
50 point
Dato : 04-07-06 19:47

Hey med jer..

Går lidt og overvejer at flytte til storebyen(kbh) .. kommer fra midtjylland nu. Men ville høre jer om hvad er mest snu at gør, at købe ejerlejelighed eller få sig en lejlighed. Det er nogle syge priser de har derover på bolig.. Og nu har jeg ikke alt for mange penge. Og kender i nogle gode sider hvor man kan se på boliger/lejligheder.?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 04-07-06 19:56

Jeg plejer ikke at blande mig i om en bruger lukker eller annullerer sine spørgsmål, men du må da have rekorden med 172 åbne spørgsmål.

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=28209

M. h. t. dit spørgsmål, så er svaret : Nej

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 04-07-06 20:03

lol skal hvis lige ha kigge på det..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-07-06 20:05

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-06 20:18

En lille hjælp til dine åbne spørgsmål. Hvis du annullerer de spørgsmål, hvor ingen har svaret, så får du dine ledige point retur.

Dem kan du så bruge til at stille nye spørgsmål med

Hvis du annullerer de spørgsmål, der er svaret på får du 5 ledige point retur. De point kan du også bruge til at stille nye spørgsmål med

Du kan også vælge at acceptere et svar, så får du også 5 ledige point retur

Jeg tror du har rekorden på kandu med åbne spørgsmål.

Som tidligere nævnt, det er ikke noget, jeg plejer at blande mig i, men denne gang

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-07-06 20:22

Sludder Ans, var du ikke efter The Evil Bong, den anden dag (fortjent ganske vist..................)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-07-06 20:25

Sorry det var vil.du

...men du har selv en fra 2004

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-07-06 20:25

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-06 20:33

Det mest snu er ....overhovedet at finde en lejlighed

Der er knap 10.000 hjemløse alene i københavn.

...og NEJ; de har IKKE valgt det selv !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-06 20:36

Ps. Uanset hvad du finder skal du regne med priser omkring 100 kr. pr. Kvm pr. måned. Dvs. en lejlighed på 50 Kvm. koster omkring 5000 kr om måneden og dertil kommer varme, el/gas mm.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-06 20:39

Skriv dig op:

1.) http://www.kab-bolig.dk/pls/kab/home
2.) http://www.vibo.dk/vibo/

...men der er over 35.000 på ventelister.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-06 20:41
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-07-06 20:42

Så foretrækker jeg fastlandet (og vores priser)

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 04-07-06 21:34

En etværelses ejerlejlighed kan erhverves for 900000,- hvis du er ekstremt hurtig og ser ejendomsmægler anoncerne igennem tit.

Andele er lige knapt umulige.

Lejeboliger til rimelige penge får man kun ved at kende nogen der kender nogen.

Hvis du ahr besluttet at blive boende i det jyske, så kan du jo lukke spørgsmålet nu

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-07-06 01:15

Åhr tag og luk

Kommentar
Fra : Brinsen

Dato : 05-07-06 01:49

Luk for hva. Er det billigst at luk for varmen eller luk for vandet?

Godkendelse af svar
Fra : RaB

Dato : 08-11-06 22:33

Tak for svaret ans.