/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Joey Moe sangtekster
Fra : Mut707
Vist : 7076 gange
100 point
Dato : 04-07-06 15:47

Hej folkens.

Har længe ledt efter sangtekster til nogen af Joey moes sange.
Det er ikke en speciel tekst jeg leder efter men bare nogen han synger

(fx. miss copenhagen, last serenade, flip it (like af dj) etc..)

Venlig hilsen Julie.

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 04-07-06 15:51

Hvad mener du med " etc" ?

www.zado.dk

Hilsen FigoFidel

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 04-07-06 15:52
Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 04-07-06 15:56

etc = osv ;)

Ja jeg har prøvet google en hel del, men den finder bare rejser i stedet for.. :/

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 04-07-06 16:10

http://www.lyricstalk.com/read.php?1,143903,143961

Hurtigt fundet ud fra linket i mit første indlæg

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 04-07-06 16:22

My last serenade:
http://nexusforum.dk/viewtopic.php?t=563

Ellers spørg derinde efter resten, der får man hurtigt svar.

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 05-07-06 16:27

tak skal i ha'

Kazistuta: jeg prøver på siden der.

CarstenGP: Synes google normalt er meget god, men har svært ved at finde Joey Moes tekster der, da der er maneg rejsebereauer som dukker frem i stedet.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 05-07-06 21:19

tips, når du søger på google:

Når det er flere sammenhængende ord, du søger på, så sæt dem i gåseøjne:

Joey Moe >>> "Joey Moe"

Kommer der, som du siger mange links frem til rejser, så kan du også udelukke ord fra søgning:

-rejser -rejsebureau
(Det vil fjerne ord fra søgning)