/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Driver+program Butler 4012
Fra : axelbjarne
Vist : 553 gange
100 point
Dato : 04-07-06 07:44

Hvor finder jeg programmet til trådløs internettelefon Butler 4012 USB VoiP. Jeg har prøvet at hente det ved producenten Topcom, men det kan ikke installeres, programmet er beskadiget meldes der.

med venlig hilsen
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 04-07-06 10:59

Er det denne du har hentet http://tools.topcom.net/files/b4012_v1_4.zip og fulgt vejledningen i pdf dokumentet? Prøv at hente igen, der kan være sket en felj med den du hentede

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 04-07-06 11:34

Hej o.v.n.

Det er det samme sted, jeg har forsøgt at hente programmet ned. Der kommer følgende meddelelse når jeg prøver at installerer noget tíl windows installer.

Bl.a. er der 2 som åbenbart skal hjælpe Windows installer - den ene hedder Inst.MsiW, når jeg trykker på den, for at installere den kommer denne meddelelse op:
Forkert OS eller OS version til programmet. Når jeg prøver setup, kommer der en meddelelse op om den i det hele taget er der. - det virker lidt mystisk - men jeg kan da prøve et af de andre programmer til telefoner i samme kategori, men bare med et andet nummer end 4012, og se hvad der sker.

med venlig hilsen
axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-07-06 06:08

Tak for svaret o.v.n..
Jeg er nu ikke kommet så meget videre, men jeg tog programmet ned til Skype, og så kan det deles med Parlino, med andre ord, jeg har fået det til at virke....men jeg kan trække på en ingeniør, han har dog ferie i øjeblikket. Så det ordner sig nok.

hilsen
axelbjarne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-07-06 10:45

Selv tak axelbjarne, godt at du har fået det til at virke, jeg var ikke til nogen hjælp, selv er jeg ved at komme i gang med snak via yahoo messenger, som også kan ringe til almindelige telefoner