/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
For bred proceslinie
Fra : jysch
Vist : 2558 gange
100 point
Dato : 03-07-06 23:16

Pludselig er min proceslinie blevet dobbelt så bred som ellers, og jeg kan ikke lige finde ud af hvordan jeg får den tilbage som én linie - er der en som kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 03-07-06 23:20

tag din mus og kør pilen hen over toppen af den øverste linie, til der kommer en dobbeltpil....

trak så ned samtisig med du holder på venste musetaste, så bliver den mindre

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-07-06 00:00

Husk lige at låse den bagefter, så det ikke sker igen . Højreklik på linien, lås proceslinien.

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 04-07-06 00:07

Tak nu har jeg godt nok fået den til at fylde én linie - men jeg har nu fået den til at være øverst på skærmen og ikke nede i bunden

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 110 point
Dato : 04-07-06 00:15

Halløjsa
Klik på linien et sted der ikke er ikoner eller andet, hold venstre musetast nede, og træk den så ned i bunden, højre, venstre, side af skærmen. Hvis du har valgt at låse linien, skal du først låse dden op, ved at fjerne fluebenet ud for lås processlinien.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-07-06 00:16

Stå på linien, hold venstre musetast nede, og træk den ned igen

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 04-07-06 00:21

Det har jeg prøvet, men det virker ikke - den vil ikke trækkes nogen steder hen

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 04-07-06 00:24

Nu virker det - tak skal i have for den hurtige hjælp - jeg vil gerne give jer begge point, så jeg opretter lige et spørgsmål til dig stl_s - er det ok?

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 04-07-06 00:25

Tak for svaret Brassovitski.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-07-06 00:29

Jeg behøver ikke point . Spar dem bare til en anden gang.