/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Flyrejser???
Fra : swarn
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 03-07-06 14:41

Flyrejser

Er der nogle der har prøvert at flyve fra københavn til berlin, som kan sige hvor lang tid det tager alt i alt med at komme fra københavn check-in og til berlin med check-ud.

Vi er et par stykker der har talt om hvor hurtigt, i forhold til bus, når man tager hjemmefra Ca. Kl. 0600 om morgen og er i berlin over middag Ca. Kl. 1400

Hilsen swarn

TEORI:
Teoretisk set kan mænd og kvinder lære at forstå hinanden.
Og troretisk set kan man fange ål med en lasso
(citat Susanne Palsbo)

Ord bruger man til tre ting:
1.Til at udtrykke tanker.
2.Til at skjule tanker.
3.Til at dække over,at der ingen tanker er.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-07-06 20:37

Hvis du medregner rejsetid til lufthavnen, ekstratid til parkering eller DSB forsinkelse, ventetid i køen for checkin , ekstratid for køen ved securiticheck, ventetid ved boarding og dertil flyets forsinkelse så er der ikke megen tvivl om at bil er hurtigste måde til Berlin fra København.

Så har vi slet ikke snakket om risikoen or at bagagen ikke er med til Berlin før to dage efter.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 19-07-06 01:42

Under normale forhold 1 god time før i København, ca. 45 minutters fly og 30 minutter i Berlin. Men som lufthavnen kører nu, tør jeg ikke gætte på checkin...