/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Hjælp til nybegyndere ;-)
Fra : sprit73
Vist : 1089 gange
200 point
Dato : 03-07-06 11:49

Hej med jer,

Vi skal prøve noget nyt i år

Vi er en familie med 3 børn på 1, 5 og 7 år, som lige har investeret i et telt.

Planen er herefter at vi skal på campingplads i danmark og være der en uges tid. Vi har aldrig før været på camping, så vi søger her nogle gode råd og erfaringer

Hvilke pladser kan anbefales som gode til børn?
Hvad skal man huske at have med?
Hvordan gør man med mad? Måske et dumt spørgsmål - men vi har jo intet køleskab i teltet?
Skal vi alle have et campingpas? Skal det bestilles hjemmefra?

Jeg kan se, at man betaler en pris pr. person pr. overnatning. Samt evt. el-tilslutning (hvordan fungerer det?). Er der andre udgifter?

Andre "input" værdsættes med stor glæde.

Mange spændte hilsner,

(nybegynderen) sprit

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 03-07-06 12:02

http://www.hvidbjerg.dk/
Vi har været der 3 år i træk

Accepteret svar
Fra : Mille35

Modtaget 210 point
Dato : 03-07-06 12:04

Ja i skal have campingpas ,på hvidbjerg er der de flotteste køkkner hvor i kan tilberede jeres mad.
I må invistere i en el kølebox

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 03-07-06 12:11

Hej Mille35,

Tak for tippet - der ser rigtig hyggeligt ud på hvidbjerg. Har lige et tillægsspørgsmål til dig:

Pris pr. voksen 72 pr. overnatning
Pris pr. barn 53 pr. overnatning

Skal man derudover betale kr. 115 i døgnet for at teltet har en plads?????

/sprit

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 03-07-06 12:13

det er jeg altså ikke sikker på ? ring el skriv til dem

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-07-06 12:16

http://www.jesperhus.dk/
her er meget for børn

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 03-07-06 13:47

Hej

kig på denne side:

http://www.campingland.dk/pladser/mening.asp

der blir de forskellige pladser vurderet

mvh steen

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 03-07-06 13:48

Her er der også dejligt,,,, http://www.trustcamping.dk/DK/index_DK.htm

Kommentar
Fra : Sailor

Dato : 04-07-06 23:15

Dette er simpelthen også en super plads for børn og voksne

http://www.bosore.dk

Med venlig hilsen
Sailor

Kommentar
Fra : ahj

Dato : 05-07-06 23:05

Med 3 børn tror jeg, at jeg ville finde en DCU-plads - her er børn nemlig gratis med. Med hensyn til madlavning er der køkkener og mange steder en stor grill hvor man kan lave mad. Hvis I har en køletaske til maden kan I som regel bytte køle-elementer i kiosk eller Informationen på pladserne. Hvis I melder jer ind i DCU får I et campingpas med til hele familien. Jeg er ikke rigtig klar over om I behøver være medlem af Dansk Camping Union for at ligge på deres pladser.
Se DCU pladser på www.DCU.dk

Godkendelse af svar
Fra : sprit73

Dato : 06-11-06 16:57

Tak for svaret Mille35.