/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Tælle ned til en dato igen
Fra : Brassovitski
Vist : 639 gange
300 point
Dato : 02-07-06 21:41

Hej
Jeg har nu indsat den kode 'taliskoko' foreslog i spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg90387.aspx.

Men der mangler vist noget, der vises kun nuller i alle bokse. (jeg er altså ikke for skrap til HTML)
Hele koden på siden ser nu sådan ud:

Kode
<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<!-- Start
var now = new Date();
var event = new Date("Sep 08 2006 18:30:00");
var seconds = (event - now) / 1000;
var minutes = seconds / 60;
var hours = minutes / 60;
var days = hours / 24;
ID=window.setTimeout("update();", 1000);
function update() {
now = new Date();
seconds = (event - now) / 1000;
seconds = Math.round(seconds);
minutes = seconds / 60;
minutes = Math.round(minutes);
hours = minutes / 60;
hours = Math.round(hours);
days = hours / 24;
days = Math.round(days);
document.getElementById('days').value = days;
document.getElementById('hours').value = hours;
document.getElementById('minutes').value = minutes;
document.getElementById('seconds').value = seconds;
ID=window.setTimeout("update();",1000);
}
// Slut -->
</script>

</head>

<body>
<h1>Nedtælling til nytårsaften</h1>
<p>Der er <input type="text" id="days" value="0" style="width:75px;" /> dage til nytårsaften<br />
Der er <input type="text" id="hours" value="0" style="width:75px;" /> timer til nytårsaften<br />
Der er <input type="text" id="minutes" value="0" style="width:75px;" /> minutter til nytårsaften<br />
Der er <input type="text" id="seconds" value="0" style="width:75px;" /> sekunder til nytårsaften</p>

</body>

</html>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-07-06 22:09

Hej Brassovitski

du mangler

<SCRIPT type="text/javascript">

den skal indsættes her:

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<SCRIPT type="text/javascript">
<!-- Start

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-07-06 22:10

Hele koden:
Kode
<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<SCRIPT type="text/javascript">

<!-- Start
var now = new Date();
var event = new Date("Sep 08 2006 18:30:00");
var seconds = (event - now) / 1000;
var minutes = seconds / 60;
var hours = minutes / 60;
var days = hours / 24;
ID=window.setTimeout("update();", 1000);
function update() {
now = new Date();
seconds = (event - now) / 1000;
seconds = Math.round(seconds);
minutes = seconds / 60;
minutes = Math.round(minutes);
hours = minutes / 60;
hours = Math.round(hours);
days = hours / 24;
days = Math.round(days);
document.getElementById('days').value = days;
document.getElementById('hours').value = hours;
document.getElementById('minutes').value = minutes;
document.getElementById('seconds').value = seconds;
ID=window.setTimeout("update();",1000);
}
// Slut -->
</script>

</head>

<body>
<h1>Nedtælling til nytårsaften</h1>
<p>Der er <input type="text" id="days" value="0" style="width:75px;" /> dage til nytårsaften<br />
Der er <input type="text" id="hours" value="0" style="width:75px;" /> timer til nytårsaften<br />
Der er <input type="text" id="minutes" value="0" style="width:75px;" /> minutter til nytårsaften<br />
Der er <input type="text" id="seconds" value="0" style="width:75px;" /> sekunder til nytårsaften</p>

</body>

</html>

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-07-06 23:07

Halløjsa!
Nu fik jeg det til at virke bare ikke rigtig. scriptet regner ud at der er 68 dage til den 8 sep. 2006, men hvis jeg tæller på kalenderen er der kun 38, Hvordan det??
Scriptet virker heller ikke som jeg havde tænkt mig.
Jeg ville tro resultatet skulle ligne dette:
Dage til festen 39
Timer til festen 16
Minutter til festen 20
Men scriptet viser dage, timer, minutter ialt.
Eksempel:
39 dage
936 timer
56160 minutter.

Hele min kode ser ud som følger. Siden er bygget op i en tabel for at styre størrelsen præcis.

Kode
<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<SCRIPT type="text/javascript">

<!-- Start
var now = new Date();
var event = new Date("Sep 08 2006 18:30:00");
var seconds = (event - now) / 1000;
var minutes = seconds / 60;
var hours = minutes / 60;
var days = hours / 24;
ID=window.setTimeout("update();", 1000);
function update() {
now = new Date();
seconds = (event - now) / 1000;
seconds = Math.round(seconds);
minutes = seconds / 60;
minutes = Math.round(minutes);
hours = minutes / 60;
hours = Math.round(hours);
days = hours / 24;
days = Math.round(days);
document.getElementById('days').value = days;
document.getElementById('hours').value = hours;
document.getElementById('minutes').value = minutes;
document.getElementById('seconds').value = seconds;
ID=window.setTimeout("update();",1000);
}
// Slut -->
</script>

<style>
<!--
12pt times new roman { font-family: Times New Roman; font-size: 14pt; color: #00FF00 }
.Times_16_pt { font-family: Times New Roman; font-size: 18pt }
.Afsnit_Times_14_pt { font-family: Times New Roman; font-size: 14pt; color: #00FF00 }
-->
</style>

</head>

<body>
<table border="0" width="902" style="font-family: Times New Roman; font-size: 12pt; color: #FFFFFF; border-collapse: collapse" cellpadding="7" background="Festometer01.jpg">
   <tr>
      <td height="400" width="269" valign="bottom">
      <p align="center"><font color="#FF0000">
      <marquee height="30" width="237" class="Times_16_pt" bgcolor="#FF9900" scrollamount="10" scrolldelay="200">Nedtælling til festen den 8. september 2006</marquee></font></td>
      <td width="261" valign="bottom">
      <p align="center">&nbsp;</td>
      <td>&nbsp;</td>
   </tr>
   <tr>
      <td width="269" class="Afsnit_Times_14_pt">Der er&nbsp;
      <input type="text" id="days" value="0" style="width:75px; background-color:#FFFFCC" name="T1" size="20" />
      dage til festen</td>
      <td width="261">&nbsp;</td>
      <td>&nbsp;</td>
   </tr>
   <tr>
      <td width="269" class="Afsnit_Times_14_pt">Der er&nbsp;
      <input type="text" id="hours" value="0" style="width:75px; background-color:#FFFFCC" name="T2" size="20" />
      timer til festen</td>
      <td width="261">&nbsp;</td>
      <td>&nbsp;</td>
   </tr>
   <tr>
      <td width="269" class="Afsnit_Times_14_pt">Der er&nbsp;
      <input type="text" id="minutes" value="0" style="width:75px; background-color:#FFFFCC" name="T3" size="20" />
      minutter til festen</td>
      <td width="261">&nbsp;</td>
      <td>&nbsp;</td>
   </tr>
   <tr>
      <td width="269" height="145">
      <p align="left">&nbsp;</td>
      <td height="145" width="261">&nbsp;</td>
      <td>&nbsp;</td>
   </tr>
</table>

</body>

</html>

En kode der gør det rigtig efterlyses.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-07-06 23:22

nå men det var jo ikke et helt scrpit du spurgte om. her

Men kikker lige på det !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-07-06 23:52

I hvilken kalender kikker du ?
beregningen er rigtig, der er 68 dage. fra 2-7-2006 til den 8-9-2006 !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-06 02:05

Jeg har snart fødselsdag
Kode
<html>
<head>
<title>fødselsdag</title>

<script type="text/javascript">
<!-- Start
var now = new Date();
var event = new Date("april 19 2007 00:00:00");
var seconds = (event - now) / 1000;
var minutes = seconds / 60;
var hours = minutes / 60;
var days = hours / 24;
ID=window.setTimeout("update();", 1000);
function update() {
now = new Date();
seconds = (event - now) / 1000;
seconds = Math.round(seconds);
minutes = seconds / 60;
minutes = Math.round(minutes);
hours = minutes / 60;
hours = Math.round(hours);
days = hours / 24;
days = Math.round(days);
document.getElementById('days').value = days;
document.getElementById('hours').value = hours;
document.getElementById('minutes').value = minutes;
document.getElementById('seconds').value = seconds;
ID=window.setTimeout("update();",1000);
}
// Slut -->
</script>

</head>
<body>
<h1>Min fødselsdag:</h1>
<p>Der er <input type="text" id="days" value="0" style="width:75px;" /> dage til min fødselsdag<br />
Der er <input type="text" id="hours" value="0" style="width:75px;" /> timer til min fødselsdag<br />
Der er <input type="text" id="minutes" value="0" style="width:75px;" /> minutter til min fødselsdag<br />
Der er <input type="text" id="seconds" value="0" style="width:75px;" /> sekunder til min fødselsdag</p>
</body>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-06 02:06

...men jeg mangler jo den afsluttende </html> markør

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-06 02:10

Hér er den korte version: http://www.webdesign101.dk/javascript/countdown.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-07-06 06:00

Halløjsa!
Jeg kan åbenbart ikke tælle!
Men det er faktisk et andet script jeg mangler.
Scriptet skal vise f.eks.
68 dage 8 timer 25 minutter til den 8. sep. 2007, når der er gået 1 minut skal feltet vise:
68 dage 8 timer 24 minutter til den 8. sep. 2007, når der er gået yderligere 1 minut
68 dage 8 timer 23 minutter osv.....

Der må også gerne være sekunder på.

Kan du også klare den </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-07-06 06:15

Hej </MOLOKYLE>
Nu har jeg indsat den korte version du henviste til. Hele koden ser ud som neden fro, men der kommer ikke noget på skærmen.
Der skal vel også bygges et eller andet op der opdaterer tælleren hver gang der er gået et sekund.

Kan du klare den også? Da jeg ikke er så skrap til HTML, vil det være fint med et komplet script.

Kode
<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<title>Ny side 1</title>
<script type="text/javascript">

<!--Start
today = new Date()
countdown = new Date("December 24, 2002")
countdown.setYear = today.getYear;
daysLeft = (countdown.getTime() -
--> today.getTime()) / (1000*60*60*24);
daysLeft = Math.round(daysLeft);
document.write(" "+daysLeft+"
-->   dage til JUL - næste år!");
//-->
</script>

</head>

<body>

</body>

</html>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-07-06 08:06

Du kan også prøve denne:
Kode
<head>
<title>fødselsdag</title>

<script type="text/javascript">
<!-- Dette script og mange flere -->
<!-- findes hos http://www.html.dk -->
<!-- Start
var now = new Date();
var event = new Date("sep 08 2006 18:30:00");
var seconds = (event - now) / 1000;
var minutes = seconds / 60;
var hours = minutes / 60;
var days = hours / 24;
ID=window.setTimeout("update();", 1000);
function update() {
now = new Date();
seconds = (event - now) / 1000;
seconds = Math.round(seconds);
minutes = seconds / 60;
minutes = Math.round(minutes);
hours = minutes / 60;
hours = Math.round(hours);
days = hours / 24;
days = Math.round(days);
document.getElementById('days').value = days;
document.getElementById('hours').value = hours;
document.getElementById('minutes').value = minutes;
document.getElementById('seconds').value = seconds;
ID=window.setTimeout("update();",1000);
}
// Slut -->
</script>

</head>
<body>

<h1>Fødselsdag</h1>
<p>Der er <input type="text" id="days" value="0" style="width:75px;" /> dage til fødselsdag<br />
Der er <input type="text" id="hours" value="0" style="width:75px;" /> timer til fødselsdag<br />
Der er <input type="text" id="minutes" value="0" style="width:75px;" /> minutter til fødselsdag<br />
Der er <input type="text" id="seconds" value="0" style="width:75px;" /> sekunder til fødselsdag</p>

</body>
</html>

I mellem
<body>
og
</body>
kan du ændre teksten før og efter <...........>:
Der er <input type="text" id="seconds" value="0" style="width:75px;" /> sekunder til fødselsdag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-06 09:04

Brassovitski -> I den 'korte' version skal du fjerne de to steder i koden, hvor der er indsat:

-
-->

..mellem linierne:

daysLeft = (countdown.getTime()
today.getTime()) / (1000*60*60*24);

...og

-->

..før:

dage til JUL - næste år!");

De kun er brugt til formatere skripet, så det står 'pænt' på siden

Hvis scriptet skal opdates automatisk må man bruge javascriptfunktionen:

window.setTimeout("MIN_FUNKTION",ANTAL 1000 DELE SEKUNDER);

Jeg har ikke tid at kigge på det idag. Jeg har travlt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-07-06 09:45

http://www.timeanddate.com/counters/customcounter.html?day=8&month=9&year=2006&hour=18&min=30&sec=00&p0=69

Molo denne er smart da den laver sync og regner ud hvor i verden man er !

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-07-06 10:32

Yes >natmaden<
Den er hunde mig smart. men som jeg tidligere skrev er jeg ikke ret god til HTML/Javascript.
Hvordan får jeg den nødvendige kode lagt ind i den jeg ovenfor har vedlagt?

Hvis du kan klare det er du godt nok en guttermand og får 5 stjerner, i HTML/JAVA kokkehuen.

Jeg ved godt at det er meget at forlange, og jeg vil også gerne sætte mig ind i koden, men det kniber lidt med tiden. Opgaven skulle faktisk være færdig i går.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-07-06 17:04

Nope, den er med copyright,
men du kan få denne fra http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex6/dhtmlcount.htm

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-07-06 17:28

Din grundlæggende tæller:
Kode
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<HTML>
<HEAD>
<TITLE></TITLE>
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-1">

<script type="text/javascript">
/***********************************************
* Dynamic Countdown script- © Dynamic Drive (http://www.dynamicdrive.com)
* This notice MUST stay intact for legal use
* Visit http://www.dynamicdrive.com/ for this script and 100s more.
***********************************************/

function cdtime(container, targetdate){
if (!document.getElementById || !document.getElementById(container)) return
this.container=document.getElementById(container)
this.currentTime=new Date()
this.targetdate=new Date(targetdate)
this.timesup=false
this.updateTime()
}

cdtime.prototype.updateTime=function(){
var thisobj=this
this.currentTime.setSeconds(this.currentTime.getSeconds()+1)
setTimeout(function(){thisobj.updateTime()}, 1000) //update time every second
}

cdtime.prototype.displaycountdown=function(baseunit, functionref){
this.baseunit=baseunit
this.formatresults=functionref
this.showresults()
}

cdtime.prototype.showresults=function(){
var thisobj=this

var timediff=(this.targetdate-this.currentTime)/1000 //difference btw target date and current date, in seconds
if (timediff<0){ //if time is up
this.timesup=true
this.container.innerHTML=this.formatresults()
return
}
var oneMinute=60 //minute unit in seconds
var oneHour=60*60 //hour unit in seconds
var oneDay=60*60*24 //day unit in seconds
var dayfield=Math.floor(timediff/oneDay)
var hourfield=Math.floor((timediff-dayfield*oneDay)/oneHour)
var minutefield=Math.floor((timediff-dayfield*oneDay-hourfield*oneHour)/oneMinute)
var secondfield=Math.floor((timediff-dayfield*oneDay-hourfield*oneHour-minutefield*oneMinute))
if (this.baseunit=="hours"){ //if base unit is hours, set "hourfield" to be topmost level
hourfield=dayfield*24+hourfield
dayfield="n/a"
}
else if (this.baseunit=="minutes"){ //if base unit is minutes, set "minutefield" to be topmost level
minutefield=dayfield*24*60+hourfield*60+minutefield
dayfield=hourfield="n/a"
}
else if (this.baseunit=="seconds"){ //if base unit is seconds, set "secondfield" to be topmost level
var secondfield=timediff
dayfield=hourfield=minutefield="n/a"
}
this.container.innerHTML=this.formatresults(dayfield, hourfield, minutefield, secondfield)
setTimeout(function(){thisobj.showresults()}, 1000) //update results every second
}

function formatresults(){
if (this.timesup==false){//if target date/time not yet met
var displaystring=arguments[0]+" dage "+arguments[1]+" timer "+arguments[2]+" minutter "+arguments[3]+" sekunder"
}
else{ //else if target date/time met
var displaystring="Så er det nu der er fest!"
}
return displaystring
}
</script>

</HEAD>

<BODY>
<div id="countdowncontainer"></div>

<script type="text/javascript">
var futuredate=new cdtime("countdowncontainer", "September 8, 2006 18:30:00")
futuredate.displaycountdown("days", formatresults)
</script>

</BODY>
</HTML>

Ødelæg den nu ikke

Den er også på http://natmaden.dk/kandu/countdown

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 300 point
Dato : 03-07-06 17:51

Løsligt flettet ind i dit:
Kode
<html>
<head>
<TITLE></TITLE>
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-1">

<script type="text/javascript">
/***********************************************
* Dynamic Countdown script- © Dynamic Drive (http://www.dynamicdrive.com)
* This notice MUST stay intact for legal use
* Visit http://www.dynamicdrive.com/ for this script and 100s more.
***********************************************/

function cdtime(container, targetdate){
if (!document.getElementById || !document.getElementById(container)) return
this.container=document.getElementById(container)
this.currentTime=new Date()
this.targetdate=new Date(targetdate)
this.timesup=false
this.updateTime()
}

cdtime.prototype.updateTime=function(){
var thisobj=this
this.currentTime.setSeconds(this.currentTime.getSeconds()+1)
setTimeout(function(){thisobj.updateTime()}, 1000) //update time every second
}

cdtime.prototype.displaycountdown=function(baseunit, functionref){
this.baseunit=baseunit
this.formatresults=functionref
this.showresults()
}

cdtime.prototype.showresults=function(){
var thisobj=this

var timediff=(this.targetdate-this.currentTime)/1000 //difference btw target date and current date, in seconds
if (timediff<0){ //if time is up
this.timesup=true
this.container.innerHTML=this.formatresults()
return
}
var oneMinute=60 //minute unit in seconds
var oneHour=60*60 //hour unit in seconds
var oneDay=60*60*24 //day unit in seconds
var dayfield=Math.floor(timediff/oneDay)
var hourfield=Math.floor((timediff-dayfield*oneDay)/oneHour)
var minutefield=Math.floor((timediff-dayfield*oneDay-hourfield*oneHour)/oneMinute)
var secondfield=Math.floor((timediff-dayfield*oneDay-hourfield*oneHour-minutefield*oneMinute))
if (this.baseunit=="hours"){ //if base unit is hours, set "hourfield" to be topmost level
hourfield=dayfield*24+hourfield
dayfield="n/a"
}
else if (this.baseunit=="minutes"){ //if base unit is minutes, set "minutefield" to be topmost level
minutefield=dayfield*24*60+hourfield*60+minutefield
dayfield=hourfield="n/a"
}
else if (this.baseunit=="seconds"){ //if base unit is seconds, set "secondfield" to be topmost level
var secondfield=timediff
dayfield=hourfield=minutefield="n/a"
}
this.container.innerHTML=this.formatresults(dayfield, hourfield, minutefield, secondfield)
setTimeout(function(){thisobj.showresults()}, 1000) //update results every second
}

function formatresults(){
if (this.timesup==false){//if target date/time not yet met
var displaystring=arguments[0]+" dage "+arguments[1]+" timer "+arguments[2]+" minutter "+arguments[3]+" sekunder"
}
else{ //else if target date/time met
var displaystring="Så er det nu der er fest!"
}
return displaystring
}
</script>

<style>
<!--
12pt times new roman { font-family: Times New Roman; font-size: 14pt; color: #00FF00 }
.Times_16_pt { font-family: Times New Roman; font-size: 18pt }
.Afsnit_Times_14_pt { font-family: Times New Roman; font-size: 14pt; color: #00FF00 }
-->
</style>

</head>

<body>
<table border="0" width="902" style="font-family: Times New Roman; font-size: 12pt; color: #FFFFFF; border-collapse: collapse" cellpadding="7" background="Festometer01.jpg">
<tr>
<td height="400" width="269" valign="bottom">
<p align="center">
         <font color="#FF0000">
<marquee height="30" width="237" class="Times_16_pt" bgcolor="#FF9900" scrollamount="10" scrolldelay="200">Nedtælling til festen den 8. september 2006</marquee>
         </font>
         </td>
<td width="261" valign="bottom">
<p align="center">&nbsp;</td>
<td>&nbsp;</td>
</tr>
<tr>
<td width="269" class="Afsnit_Times_14_pt">

         <div id="countdowncontainer"></div>

<script type="text/javascript">
var futuredate=new cdtime("countdowncontainer", "September 8, 2006 18:30:00")
futuredate.displaycountdown("days", formatresults)
</script>

<td>&nbsp;</td>
</tr>
</table>

</body>

</html>

Koden ligger også på:
http://natmaden.dk/kandu/countdown/index2.php
Og virker
Resten med tekststørelser og pladsering på siden, Klarer Du sikkert selv !

Mvh Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-07-06 19:57

Tak for svaret natmaden.
Virker perfekt. Jeg satte blot scriptet ind på min eksisterende side, og det fungerede fint med fast skriftstørrelse og alles drum und dran. Tusind millioner tak.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-07-06 20:28

Ja og jeg Ælsker Stjerner

Godt at der var noget som du kunne bruge

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-06 19:58

Æv.... nu havde jeg lige lavet dette 'smarte' (..synes jeg selv ) script:

Kode
<html>
<head>
<title>Countdown</title>
<script type="text/javascript">
<!--
function countdown_clock(year, month, day, hour, minute, format)
{
html_code = '<div id="countdown"></div>';
document.write(html_code);
countdown(year, month, day, hour, minute, format);
}

function countdown(year, month, day, hour, minute, format)
{
Today = new Date();
Todays_Year = Today.getFullYear() - 2000;
Todays_Month = Today.getMonth() + 1;
Todays_Date = (new Date(Todays_Year, Todays_Month, Today.getDate(),
Today.getHours(), Today.getMinutes(), Today.getSeconds())).getTime();
Target_Date = (new Date(year, month, day, hour, minute, 00)).getTime();
Time_Left = Math.round((Target_Date - Todays_Date) / 1000);
if(Time_Left < 0)
Time_Left = 0;
switch(format)
{
case 0:
document.all.countdown.innerHTML = Time_Left + ' sekunder';
break;
case 1:
days = Math.floor(Time_Left / (60 * 60 * 24));
Time_Left %= (60 * 60 * 24);
hours = Math.floor(Time_Left / (60 * 60));
Time_Left %= (60 * 60);
minutes = Math.floor(Time_Left / 60);
Time_Left %= 60;
seconds = Time_Left;
dps = 'e'; hps = 'r'; mps = 'ter'; sps = 'er';
if(days == 1) dps ='';
if(hours == 1) hps ='';
if(minutes == 1) mps ='';
if(seconds == 1) sps ='';
document.all.countdown.innerHTML = days + ' dag' + dps + ' ';
document.all.countdown.innerHTML += hours + ' time' + hps + ' ';
document.all.countdown.innerHTML += minutes + ' minut' + mps + ' og ';
document.all.countdown.innerHTML += seconds + ' sekund' + sps;
break;
default:
document.all.countdown.innerHTML = Time_Left + ' sekunder';
}
setTimeout('countdown(' + year + ',' + month + ',' + day + ',' + hour + ',' + minute + ',' + format + ');', 1000);
}
//-->
</script>
</head>
<body>
<script type="text/javascript>countdown_clock(07,01,01,00,00,1);</script>
</body>
</html>

Parametrene er : countdown_clock(ÅR,MÅNED,DAG,TIMER,MINUTTER,FORMAT);

Hvis man sætter den sidste paremeter FORMAT lig 0:

countdown_clock(07,01,01,00,00,0);

..så får man tiden i sekunder ....uden copyright

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-07-06 05:22

Ja den er da flot, men jeg ka' altså godt li' mine stjerner