/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke Eyvind
Fra : ans
Vist : 905 gange
10 point
Dato : 02-07-06 20:50

Husker du selv hvorfor du blev bruger på kandu?

Ja ja ja det er jo nogle dage siden men ..... jeg tror du husker det

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-07-06 21:39

Eyvind

1 2 3 hurrahhhh

Hanne

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 02-07-06 22:13

Da også fra mig
Seipe

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-07-06 23:23

4 5 6 ... hurraaaah

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-07-06 23:47

Troede du havde vundet vaffeljernet!! Øv! Du havde virkeligt fortjent det

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-07-06 23:50

Ja, nu står jeg her med vaffeldej til alle KANDUSSER......troede, at vi skulle besøge Eyvind....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-07-06 23:52

Har eme vundet det?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-07-06 23:53

Eler er det bare en af Ans's patetiske forsøg på at komme i kontakt med en gift mand?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-07-06 23:55

Glemte at besøge dig på Ingerslev Hanne! Sorry!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-06 23:57

7 8 9 hurraaaaaaaaa - og me d hvad som helst

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-07-06 00:02

tedd - det er alså først den 30. juli

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-07-06 00:05

Ææj, læs da, hvad ans skrivåår....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-07-06 00:06

LOL ok!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-07-06 00:07

Jeg læser alldrig hvad ans skriver! Jeg kommenterer bare!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-06 00:37

Jamen Eyvind havde 3 års jubilæum i går og lad så os "nye" få historien om hvorfor Eyvind kom i det gode selskab

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-06 08:38

Mange tak Ans
Jeg har nok ikke så god en hukommelse som Ans har.
Men jeg mener at det er Molokyles "skyld", at den almindelige profil Eyvind opstod.
Jeg tror vi legede med profiler og mail-adresser.
Senere blev profilen brugt til at undgå "billige" point til Emesen som er 3/4 år ældre.
Vaffeljern til Eyvind bliver det nok adrig.

Ps. Tedd - tænk en gang..................efter over 40 års ægteskab aner jeg ikke hvad man skal gøre ved et damemenneske - hvis man stødte ind i sådan et.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-06 09:10

Eyvind

Det var MarsAben og Judleman der fik Jer til at prøve med en ekstra brugerprofil.

Citat
Eyvind

Dato : 02-07-03 21:57

--------------------------------------------------------------------------------
Hej MOLOKYLE
Der kan du bare se, det kan man godt.
Eyvind.

Dit første indlæg som Eyvind

http://www.kandu.dk/Spg18061.aspx

molokyle oprettede en profil, som ikke eksisterer mere.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-07-06 21:14

Uha skam dig Ans. Det er godt nok patetisk sådan at starte en tillykketråd til en gift mand i et åbent forum på internettet

Jeg vil sq være med i klubben for de patetiske *LOL* så stort til Eyvind.

Du er helt og aldeles super duper wauw lækker kære Eyvind, og hvis du kan holde din kæft til konen, så udleverer jeg både navn, adresse, mobilnummer og et enkelt nøgen pic..

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 10 point
Dato : 03-07-06 21:47

Citat
Du er helt og aldeles super duper wauw lækker kære Eyvind, og hvis du kan holde din kæft til konen, så udleverer jeg både navn, adresse, mobilnummer og et enkelt nøgen pic..

Lækker ...........næ bare en ældre kedlig ikkeryger som pga. nogle piller osv. ikke må nyde alkohold i større mængder (hold k...hvor jeg savner hyggen)

Det skal være en nem adresse som min kone let kan finde i krak.

Mobilnummer nytter ikke for min mobil er udgået for et halvt år siden selvom der var for 80 kr. taletid tilbage. Men den stationære tlf. har små taster som min kone altid hjælper mig med.

Måske har jeg ikke udtrykt mig tydeligt nok, med hensyn til naturbilleder. Jeg kan bedst lide forårsbilleder og ikke de kedelige nøgne uden blade på træerne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-06 21:54

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-06 21:56

Ps. Jeg savner skingur !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-06 22:00

Skingur var på kandu i går

Hvis Elykolom ikke var blevet smidt ud af kandu, kunne jeg have ønsket ham tillykke i dag med de 3 år.

Velkommen i klubben creamy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-06 22:01

Pps. Jeg 'savner' også 'mine & natmadens' STORE smiley's

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-06 22:04

ans -> Du ér for sej !!!

Díg ka' man sku' ik' skjule no'et for !

ans = THE HUMAN (RE-)SARCHER

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-07-06 22:05

Citat
Det skal være en nem adresse som min kone let kan finde i krak.

LOOOOOOL ....Din knold

Citat
Velkommen i klubben creamy

Tak. Der er nu ikke noget så dejligt, som at være patetisk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-06 22:08

(RE-) SARCHER ???

(RE-) SEARCH'ER !!!

For pokker da os'

</MOLOKYLE>

...men tillykke alligeveller

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-06 22:10

Hva' hedder det på dansk?

1.) Søgesnegl?
2.) Søgeabe?
3.) Søgemoster? (...NEJ ..dén går nok ik' )
4.) Søgemaskine? (..og sikke' en )
5.) ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-06 22:19

De store smileys savner jeg nu ikke

molo

Hvorfor blev Elykolom blacklistet af kandu, det er det, der står i profilen.

Eyvind

Citat
Det skal være en nem adresse som min kone let kan finde i krak.

Jeg hjælper gerne, jeg er en god stifinder

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-07-06 22:19

Citat
Hva' hedder det på dansk?

Ehm, sikkert noget som du alligevel ikke kan stave til

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-06 22:32

ans -> <ELYKOLOM> ..blev ikke blacklistet !

Han blev slettet ved en 'fejl', men det sagde jeg selv go' for, efter en mindre korrenspondance med kaaaaaarn-du teamet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-06 22:38

Ja ja, vi udtaler det ikke på samme måde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-06 22:39

Hvæs I arndår sgu åndræ jær åvær min Am'arkænske arnksang?

Sår sgu I ædderpærgemar høær æns'es

</KAAAAARN DU>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-06 22:51
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-06 23:01

Hmmmmm..... den gik ik'

Jeg ville lige 'låne' et billede fra mangarossa

..så I må nøj's med dette : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/MoloHarryKlon.jpg

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 03-07-06 23:20

Tak for svaret Eyvind

Citat
Du er helt og aldeles super duper wauw lækker kære Eyvind

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-07-06 23:41
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-06 23:44

Gisp.....................moaaaar................pigerne løber efter mig..........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-07-06 23:48

Er ans i flertal?

hi hi

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-06 00:04

Milde.moster så se her.
http://www.kandu.dk/spg90395.aspx#982520

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-07-06 00:58

Ja, uhadada - du er en jaget mand, dét må jeg sige

Hvor ér det søønd...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-07-06 02:20

damemenneske, Eyvind? Enten er det dobbeltkonfekt eller osse er det selvmodsigende! Hmm?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-06 09:39

Tedd..........................jeg forstår simpelthen ikke dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-07-06 11:44

Man morer sig nok, hva' tedd......

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-07-06 13:36

Det var osse mere en reflektion end et spørgsmål, Eyvind! Baseret på egne uvidenskabelige erfaringer (mener man med dagens population i DK skal op på mindst 1200 damemennesker før man kan begynde at lave statistik?)!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-07-06 13:37

Eller hedder det en Exit poll? Hmm?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-06 16:34

Gisp Tedd - 1200 damemennesker....................................ikke i samme rum vel.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-07-06 20:16

Nej efter min erfaring er alt over et damemenneske i samme rum ikke anbefalingsværdigt!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-07-06 21:43

Ihh, hvor er I kloge