/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
fremkaldelse hos netforhandler
Fra : jeanette18
Vist : 769 gange
50 point
Dato : 02-07-06 15:44

Heysa. Jeg har nogle ualmindelige gode fotos liggende på min pc`er. Hvilke muligheder er der for at kunne få dem fremkaldt til et rigtig fotobillede via nettet? Hvilken procedure benyttes normalt? Kender I nogle forhandlere som kan anbefales og hvad er typisk prisniveauerne for sådan et billede eller 2?

Accepteret svar
Fra : renekure

Modtaget 50 point
Dato : 02-07-06 16:49

Hej Jeanette

Jeg benytter mig af TV2´s fotoservice. De er hurtige, billige og gode.
Så dem vil jeg anbefale.

Du finder dem på TV2´s hjemmeside: www.tv2.dk og her vælger du "livstil" og under det punkt vælger du "fotoservice".

God fornøjelse med dine billeder.

Mvh René
www.xfoto.dk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-07-06 17:09

Der er mange muligheder, her bliver kun nævnt 3 som jeg lige kan huske: Bilka http://asp09.photoprintit.de/microsite/10021/ Jubii http://shopping.jubii.dk/foto/ og så lige den 3. læste du mit tip? http://www.snapfish.com/ der kan du dele dine billeder med venner og familie, uden printe dem ud, du kan også bestille billeder der, med lidt hovedregning koster det 1.17kr. for et billede på 10X15 cm. der er rabatter, 3 gratis billeder første gang

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 02-07-06 17:19

Hej og tak for svaret.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 02-07-06 17:19

O.v.n. Også tak til dig. Dit indlæg krydsede mit.