/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
urinsex
Fra : pia15
Vist : 8884 gange
40 point
Dato : 17-12-02 18:43

Er der nogen der vil fortæle mig hvor jeg finder noget om urinsexlege og lignende
og om der er nogen der dyrker det tit.
Min fyr er helt vild efter at få mig til det.
Er der nogen der vil fortælle mig hvor tit man skal barbere sig på missen.
hilsen lille mig.

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 17-12-02 18:49

Hvor tit man SKAL barbere sig???
Det er da ikke noget man SKAL. Gør som du vil! Det er da heller ikke alle mænd, der barberer sig hver dag, vel?

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 17-12-02 19:05

Prøv a læse lidt her: http://home.tiscali.dk/8x087518/ps/psurinsex02.htm

Men jeg synes du skal tage en snak med din kæreste om hvad han forestiller sig - OG så skal DU tage stilling til om det er noget DU vil. Hvis du ikke har lyst, så la' vær' - der er ikke noget værre end hvis sex skal være noget man føler anstrengende/ulækkert/frastødende/tvungen.
Dette gælder også dit næste spørgsmål, som JanneP er inde på - gør det når du har lyst......

Go' fornøjelse

Mvh

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-12-02 18:55

"pia15" <pia15.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:omJL9.3762$Hl6.316670@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der vil fortæle mig hvor jeg finder noget om urinsexlege og
> lignende
> og om der er nogen der dyrker det tit.
> Min fyr er helt vild efter at få mig til det.
> Er der nogen der vil fortælle mig hvor tit man skal barbere sig på
> missen.

Hejsa!

Jeg vil lige starte med at sige at jeg IKKE tænder på urinsex, men hver sin
smag :)

Dog vil jeg svare på dit sidste spørgsmål... Mht. intimbarbering, så er det
efter min overbevisning at man skal gøre dette hver dag for at det er pænt
og rart at se på og røre ved... Min kæreste gør dette, alene for at undgå
knopper og lign. fra barbering !

Held og lykke med barberingen

/ Jonas M. Nielsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-12-02 20:14

"pia15" <pia15.news@kandu.dk> wrote in
news:omJL9.3762$Hl6.316670@news010.worldonline.dk:

> Er der nogen der vil fortæle mig hvor jeg finder noget om urinsexlege og
> lignende
> og om der er nogen der dyrker det tit.
> Min fyr er helt vild efter at få mig til det.
> Er der nogen der vil fortælle mig hvor tit man skal barbere sig på
> missen.
> hilsen lille mig.
>

http://www.sexuality.org/l/fetish/ws.html

Her er der lidt om det hvis du kan engelsk.

Tomas

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-12-02 22:03

"pia15" <pia15.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:omJL9.3762$Hl6.316670@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der vil fortæle mig hvor jeg finder noget om
urinsexlege og
> lignende

Næh, google plejer at være din ven.

> og om der er nogen der dyrker det tit.

Det er der, personligt kender jeg dem dog ikke.

> Min fyr er helt vild efter at få mig til det.

Jamen hvis du så ikke har noget imod det, kan I vel bare starte i
det stille. Hvis du alligevel sidder ovenpå, er det jo bare at
lade vandet, og så se om det har den ønskede effekt.

> Er der nogen der vil fortælle mig hvor tit man skal barbere sig

> missen.

Personligt foretrækker jeg at det kun bliver gjort hver 2-3 dag,
jeg kan nemlig godt lide variationen mellem at det er helt glat,
og at det kradser lidt. Det må dog i sidste ende være op til dig
selv, da det jo er dig der skal mærke det mellem benene.

Lars

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 22:36

> Er der nogen der vil fortælle mig hvor tit man skal barbere sig på
> missen.

Når du kradser på kinderne!!!!

Kommentar
Fra : lulle3000

Dato : 27-12-02 22:17

hej pia

må jeg godt spørge hvor gammel du er!!???
du lyder ikke til at være så tændt på det som din kæreste er, og det meget vigtig at du ikke gør noget du ikke har lyst til...
hvor normalt urinsex er ved jeg ikke det er igen noget om smag og lyster!!!! der er jo en del der tænder på det...
men tænk dig om rigtig meget inden du siger ja til noget!!!
hvad angår at babere missen hmm ja det komme jo an på hvad du selv syntes men jo mere du gør det jo hurtigere kommer det igen og det bliver mere og mere strid altså hårdet.....

take care

louise

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-01-03 14:45

On Tue, 17 Dec 2002 22:02:34 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>> Er der nogen der vil fortælle mig hvor tit man skal barbere sig
>>på missen.
>
>Personligt foretrækker jeg at det kun bliver gjort hver 2-3 dag,
>jeg kan nemlig godt lide variationen mellem at det er helt glat,
>og at det kradser lidt. Det må dog i sidste ende være op til dig
>selv, da det jo er dig der skal mærke det mellem benene.

Må jeg komme med et alternativ?!

Aldrig!

Aldrig er jo et rimeligt bastant ord, men så i det mindste et eller
andet sted mellem det og hver dag:)

Der er vel ingen der siger at piger absolut skal barbere sig i
skridtet... Jeg ved godt det er meget almindeligt, og for så vidt også
ganske praktisk hvis man ikke bryder sig om at få hår i munden;)

Men ærligt talt.. Piger behøves altså ikke fjerne al hårvækst ud over
den på hovedet.. Skulle hårvæksten være kraftig kan der alternativt
bruges en saks til at fjerne det værste, og evt. en skraber i
siderne.. Det er faktisk ikke alle der tænder på det der lolita-look
af glatbarberede skamlæber og "pornostribe/tot"
Det gør faktisk ikke noget at der sidder små perler i hårene når hun
er rigtigt tændt.. Der er ligesom syn for sagn:)

Hvis jeg får lov til at lege med barbergrej er det frækt intimt og
sexet.. Hvis hun gør det hver dag er det en rutine jeg kan få lov til
at udføre. Hvis hun barbere sig for forandringens skyld er det
overraskende og lækkert.

Der er faktisk mange måder at se på den side af sagen

Som ørkenens sønner så smukt synger:

Hos kvinder er behåringen
en ganske anden sag
på øjenbryn
under armene
og ben skal de rives af
på grund af tanga trussen
barberes hele kanten
og bliver det ikke gjort
ender hårene hos mænner'ne
i mellem tænderne

:)

Venligst
Møffe

Accepteret svar
Fra : ALR

Modtaget 40 point
Dato : 01-02-03 17:40

Hej Pia
Hvis fyren tænder på urinsex - og du tænder på at tilfredsstille ham -
Så prøv denne "opskrift" når når du et tændt på sex sig han skal lægge sig nøgen på gulvet i badeværelset.
lad ham ligge lidt og fantasere på hvad der nu kan ske - medens "du lader op" (gør dig horny) Du har forinden drukket masser af vand så du også fysisk er klar --gå ind til ham sig han skal spille pik - hvorefter du stiller dig over ham - (tag fat på den barberede og styr den som en pik)
Pis først på pik og nosser- hold hele tiden øje med hvordan han reagere - stop lidt op ind imellem - fortsæt over resten af kroppen - i hovedet - i munden (hvis han åbner den) så lad ham drikke din urin -
Hvis i stadigværk tænder finder i ud af resten selv -

Tips undervejs. :
Hvis du forinden har drukket masser af vand og startet "udslusningen" er urinen
" næsten rent vand " -- Sørg for at selv "være med" - -også i fantasien !
hvis du kan gennemføre ovennævnte får du et kvalificeret svar på dit spørgsmål
PS -- hvis fiasko - så er skyl ham ren med håndbruseren -- god fornøjelse
Onkel Daddy.

Kommentar
Fra : drakarth

Dato : 03-02-03 23:16

For det Første vil jeg lige nævne at jeg er en fyr på 17, så i ved hvad faen jeg er for en...

hmmm... angående det med at barbere missen...
Jeg synes da ikke der er nogen grund til at barbere den HELT, fordi jo mere du klipper det, jo hårdere (og kradsende/ubehageligt) bliver det i længden, hvis du ikke Lige får barberet det hver dag...
Men hvis man lige tager en saks, og så klipper det så det ikke er længere end ca. 1 cm sådn generelt, så skulle det jo være ganske udmærket ozze...

Jeg har i hvert fald selv gjort det, at jeg klippede min kønsbehåring så at det ikke var længere end 1-2 Cm. (nogn steder længere) og det startede med at være meget stubbet i det, men efter lidt tid, så var det sådn rimmlig blødt igen, og så voksede det hellere ikke vildt hurtigt ud igen... og den smule det jo egentlig er, det kan jo ikk rigtig være til nogn gene...

*Noter venligst at jeg klippede det for min EGEN skyld, fordi jeg simpelthen var træt af at have så rigeligt med hår dernede*

Kommentar
Fra : ark

Dato : 06-02-03 09:59

hej pia

For nogle år siden dyrkede jeg og min partner urinsex nogle gange. For mig var det ekstremt ophidsende og jeg havde meget lyst til det. Min partner var med på ideen - der er jo ingen grænser for sex, så længe det er ophidsende.

Vi startede med at indstille os på det medens vi drak et par øl. Det var ret sjovt at tænke på, hvad vi skulle medens vi drak - du kan sikkert også bruge vand, hvis du vil.

Vi blev efterhånden ret ophidsede - og det er strengt nødvendigt, hvis man skal få noget ud af sagen, for ellers er det ikke sjovt at tisse på hinanden.

Første gang var det på Annemettes værelse med trægulv og det kan jeg nok ikke anbefale, da det er svært at tørre op - brug hellere badeværelset.

Når i begge er parat til at tisse og er ret ophidsede kan i begynde.

Jeg kunne bedst lide det, hvor jeg lå på gulvet og hun satte sig over skrævs på mig. Din fyr kan f.eks. starte med at slikke dig, så du bliver tændt og det derved føles nemmere at skulle tisse på en anden...

Så tissede hun over mig og allerbedst i munden - det var dejligt med det varme vandagtige tis (Som jo er sterilt).

Dernæst tissede jeg over hende selv om det var svært med stivert...Hun nød det også.

Så tørrede vi op gik i bad sammen og gik ind i sengen og var rigtigt sammen for vi var jo ikke "kommet" rigtigt endnu.

Vi var tættere forbundet bagefter, da det var meget grænseoverskridende.

Siden har jeg gjort det med en anden pige også et par gange - også med succes.

Klø på - I får det dejligt

kh. Søren

Kommentar
Fra : matra

Dato : 04-04-03 03:49

Hejsa

Jeg er 38 år ..gift på 10ènde år med min smukke kone som er læge
vi har altid dyrket urinsex " hvilket skal sige at jeg tog mig sammen efter et halvt år og spurgte hende om det"
Urin er sterilt!!!...Det er klart at om morgenen er det kraftigere og mere " duftende" og "beskt i smagen...

Urinsex er en dejlig ting hvis man som partnere forstår denne "isme"...Hvad angår Jeg selv startede det helt tilbage i 18 års alderen, hvor jeg havde haft få sexuelle oplevelser.

Nogle kvinder har den evne at De kan "Ejakulere"... som regel ved kraftig stimulering af klitoris... Da jeg på daværende tidspunkt havde en sød kæreste...og var vild med at slikke hende...Skete der det endag..At hun ved sin orgasme "tissede" mig lige i munden.....Ejakulation er ikke tis!! men en væske FÅ kvinder kan udskille fra et levnAf den mandlige "prostata"....før vi som homo sapiens blev delt til Kvinder og mænd...nok om det!!!

det tændte mig så meget at jeg efter denne hændelse ... spurgte omkring osv
jeg fortalte min pige om det og hun sagde til mig at det var første gang for hende...og det skete faktisk aldrig igen!!!
Da vi var sammen i bad ganske få dage efter...og pjattede ..sagde hun at hvis hun ikke kunne "ejakulere igen" så kunne hu da bare "tisse" mig i munden.. kort historie.. Hun tissede mig i munden. og min tissemand var stiv hele natten..til glæde for hende og jeg..

Der er flere mennesker ....helt unge som ældre.. der dyrker den form for sex..i ledskab med almindeligt samleje ..eller hvad man nu kan lide sammen...måske som et forspil efterspil eller hvad ?? Jeg er nu selv blevet Læge og har stadig den "isme" som min Kone og kollega støtter mig fuldt i...Hvilket vil sige hun tisser på mig...jeg bryder mig ikke om at tisse på hende...men så gør jeg så meget andet.

Til alle jer Drenge (mest) eller piger(også) har i lyst at dette emne skal ind i jeres sexuelle univers...så lad mig give jer et godt råd.....

Drik en masse vand, the, eller hvis i har været i byen...så start med at gøre det når i kommer hjem ved nattetid.
Fordi at urinen er utrolig tynd og smager faktisk kun af vand..Måske en smule lidt saltet.
1. urin er sterilt, ja...affaldstofferne bearbejdets gennem nyrende, og overgives til leveren.. leveren nedbryder affalstofferne og resten sendes igennem tyktarmen ud i den daglige afførring....

Urin indeholder hormonet MELATOMIN som er et"naturligt" beroligende stof.....
Den dag idag uddeler De fleste amerikanske flyselskaber "melatoninpiller" til folk der flyver over tidgrænser...Melatonin har vist sig at det dæmper "jetlag" Altså simpelt fortalt ..at krydse tidszoner...hjælper det mennesker til at leve sig ind i en ny tidszone...og dagen efter skal de måske tilbage til den tidzone de kom fra!!!
Disse Melatoninpiller er udvudet af HESTEURIN....Hvilket lyder mærkeligt..men sådan er det.. Melatonin er IKKE..På nuværende tidspunkt frigivet i den danske farmakupè(apotek)...men kan købes i håndkøb i en del lande. bLa. flere i EU
og hele U:S:A
I Østen har det været kendt i årtusinder
GHANDI: drak sin egen morgenurin for at få fred til at meditere
D`lama............
INDIRA...............
Munke
I kina
Osv

Og måske også sexuelt?? hvem ved??

rigtig god fornøjelse

Kommentar
Fra : brittbrok

Dato : 20-05-03 18:33

fuck hvor er du bare klam. kæft sådan nogle som jer skulle bare have en kugle for panden.... ad mand !!!!!!!! at drikke andres tis !!!!! ej mand det hører jo ingen steder hjemme and you know it !"!!!!! fy for satan, man kan vist tydeligt høre at det er en fra kjøbenhavnstrup der skriver dette topic. i er så crazy about urinsex and so on. ej mand djævleøen skrid ad helvede til brænd i helvede fede ludere !!!! arghh jeg hader jer mand. dette reply er skrev et i hast fordi jeg bare hader jeres typer. hvis du så gerne vil overdænges med pis så kom da til aalborg så skal jeg personligt fylde dig med så meget urin at du vil ligge med din kæft fuld a urin og tigge om nåde.... du lugter garanteret af pis 24/7 din klamme lort. du vasker dig aldrig du elsker bare the smell of piss. omg, jeg har også en anden der gerne vil pisse dig i munden, og det er din mor, hun hader dig, hun sidder og græder snot hver aften fordi hendes søn går og drikke tis hist og her

hilsen en DER HADER TIS !!!!!!!! :/

Kommentar
Fra : brittbrok

Dato : 20-05-03 18:36

og så det der med at du vil babere missen. stik dog de klamme hår i din mund nu du er igang. jeg vil gerne babere din mis!!! og jeg skal nok gøre det med en sløv hækkesaks. tror faktisk du er en af de her piger der har hår på brystet, på ryggen, på røven, på benene. alt det hår burde trimmes og puttet i din mund sammen med dit pis !!!!! jeg hader dig