/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tøndersagen.
Fra : oz1eqp
Vist : 915 gange
500 point
Dato : 02-07-06 08:11

Hvad er det dog for et svin,som sidder og prøver på at ødelægge det gode initiativ med
underskriftindsamlingen vedrørende de alt for milde domme,som vi indtil nu har set.
Er en lille uskyldig pige,som er blevet groft misbrugt af en flok perverse mænd,
ikke mere værd.
Hvis det stod til mig,så skulle de personer,som bevisligt havde deltaget i misbruget
simpelthen have foretaget en kirurgisk kastration,for så var man da sikker på,at de
ikke gjorde det igen.
Samtidig kunne det vel stå som en klar melding om,at dem ,som gør sådan noget,
bør tage konsekvensen af deres ugerninger.
Tøndersagen er og bliver en skamplet på vores samfund.
oz1eqp

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 02-07-06 10:04

Hvad er det der er sket? Hvem har prøvet at ødelægge underskriftindsamlingen?

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 02-07-06 10:19

Der er en eller anden meget dårlig person,som har skrevet sjofle ting på underskriftslisten,
istedet for sit navn og adresse.Men vedkommende er blevet meldt til politiet.
www.misbrug.underskrifter.dk
oz1eqp

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 02-07-06 10:20

Det er fra denne side http://www.misbrug.underskrifter.dk/

men det ser ud til at det er slettet.

En syg person havde skrevet mere end 100 indlæg på siden.

Der blev skrevet at pigen havde elsket det. Desuden blev den lille pige kaldt for en "so"

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 02-07-06 10:25

Nu er siden da helt ødelagt.

Den er blevet ændret i løbet af en time.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 02-07-06 11:56

Det er der desværre stadig.

En sygelig person, der står bag

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 02-07-06 12:02

Ja han er der stadig.

Men da man kun kan gå 200 indlæg tilbage, så er det ikke mere muligt at se det modbydelige han tidligere skrev.

Det er godt, det var ikke noget pænt, der blev skrevet.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 02-07-06 12:10

Jeg forstår ikke, hvad personen for ud af det.
Men ok, negativ opmærksomhed er da også en slags opmærksomhed

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 02-07-06 12:41

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves,siger et gammelt ord.
Men sørgeligt er det at man skal belemres med sådanne negative individer.
Man kan jo så håbe,at politiet gider gøre noget ved det.
oz1eqp

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 02-07-06 14:17

Ja, der er desværre nogle indvider der føler tilfredshed ved
at ødelægge noget for andre.

Seipe

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 02-07-06 18:27

"Hvad er det dog for et svin,som sidder og prøver på at ødelægge det gode initiativ med
underskriftindsamlingen vedrørende de alt for milde domme,som vi indtil nu har set."

Det kan jeg så ikke svare på, men nu ser det da ud til at "han" er blevet fjernet.

Antal underskrifter er også blevet halveret. Så hans indlæg er blevet fjernet.

Tror/håber jeg.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 02-07-06 18:41

k1975
ja det må vi da håbe,for det gode initiativ skulle ikke gerne spoleres.
Vi må lige som afvente og se hvorledes det udvikler sig.
oz1eqp

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 03-07-06 01:44

Jeg håber sq politi'et får ham!

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 03-07-06 10:11

JA, stakkels den person der har skrevet de indlæg - personen må jo være godt forskruet, siden der skal skaffes opmærksomhed på denne facon! Garanteret en "Drengestreg" - men så kan man begynde at fundere over hvad denne person selv har oplevet som gør ham/hende så afstumpet.....

Ampere

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 03-07-06 13:36

Ja man fatter jo ikke at nogen kan komme med sådanne udtalelser,det er under lavmål.
Men desværre findes der jo nogle,som ikke kan se ud over deres næsetip.
Vi lader spørgsmålet være åbent lidt endnu for at følge udviklingen.
oz1eqp.

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 03-07-06 14:18

Hvilken udvikling er det du vil følge?

Det er nu et døgn siden at disse "udtalelser" blev slettet.

Antal underskrifter er blevet halveret siden i går.

Det er blevet meldt til politiet, det fremgår af siden.

Det glæder mig at disse udtslelser er blevet slettet.

Håber da ikke at de kommer igen, så mænd kan sidde og savle over diverse udtalelser om en stakkels pige.

Jeg håber at hun er i en god pleje på nuværende tidspunkt. Hun vil få det svært fremover.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 04-07-06 09:57

Det ser meget mystisk ud,hvad sker der mon. Nu står der 115000 underskrifter,forleden dag var
den på over 250000.
Kunne det tænkes at listen er blevet renset for gengangere.
Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvorlænge indsamlingen fortsætter.
oz1eqp

Accepteret svar
Fra : k1975

Modtaget 500 point
Dato : 04-07-06 10:52

Der bliver da ryddet ud i al den "spam", der har været. I søndags var tallet på mere end 550.000

Det tal, der står der i dag, er nok mere passende, men om det vil have indflydelse på straffen tvivler jeg på.

Et citat fra Red Barnet

"Red Barnet advarer
Underskriftsindsamlingen bliver blandt andet udbredt via e-mail. Det er uvist, hvem der står bag tiltaget, og det kan lade sig gøre at snyde ved at indtaste flere navne."

Da det er uvist hvem, der står bag er det jo ikke til at svare på hvor lang tid indsamlingen vil vare endnu.

http://ekstrabladet.dk/112/article207551.ece

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 05-07-06 06:08

Tak for svaret k1975.
Nu ser der ikke ud til at være meget gang i det længere,så jeg lukker.
oz1eqp