/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Feriesteder i Portugal
Fra : Seeman
Vist : 537 gange
100 point
Dato : 01-07-06 20:45

Vi er to venner der skal på interrail i Portugal. Er der nogen der kender nogle fede steder man kan tage hen? Der skal være en fed strand (hvilke der skulle være mange af i Portugal) og så en by med gang i den om aftenen i nærheden. Det behøver ik være et kendt og attraktivt sted, med mange andre turister, men gerne et "ubemærket sted".

Håber nogle der har været i Portugal eller som kender landet kan hjælpe...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-07-06 21:38

I det sydlige Portugal ligger Abufeira hvor en del af området er fest og farver.
Toget som kører til Faro passerer også et stykke fra Albufeira.
Men det er et decideret feriested.

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 01-07-06 23:38

Jeg kan nævne Figueira da Foz som et super sted