/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Debatforum om politik?
Fra : Sygate
Vist : 488 gange
185 point
Dato : 01-07-06 14:48

Jeg leder efter et dansk debatforum om politik.
Findes det overhovedet?

Hvis det ikke gør, så i det mindste et debat forum hvor der også er politik.

Men det skal være et sted der KUN er et debatforum.
Med det mener jeg at f.eks dating.dk har et debatforum hvor der også diskuteres politik og alt muligt andet, men det er ikke folk der lige er inde for at finde en kæreste jeg ønsker at diskutere med., hvis det giver mening.

Så et rent debat forum gerne.

Meget meget gerne for grandvoksne mennesker og ikke børn eller unge.

Kommentar
Fra : polyglot

Dato : 01-07-06 14:53

Danmarks Radios site har et forum for politisk debat:

http://www.dr.dk/Debat/index.htm

polyglot

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-06 14:57

http://www.danskpolitiskforum.dk/forum/ jeg faldt over det her forleden måske det er noget ???

initiativet er taget - og jo flere der melder sig ind - jo flere emner og jo flere deltagere

(så har jeg reklameret gratis for siden )

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 185 point
Dato : 01-07-06 20:39

Der er også www.din-debat.dk

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 04-07-06 15:18

Tak for alle foreslagene.. de er gode.