/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Gode udbyder i nordjylland
Fra : lltom2
Vist : 359 gange
20 point
Dato : 01-07-06 14:24

Heey
¨Jeg har nu i 1 til 2 år haft Tele2Adsl før havde jeg stofanet men det var for lidt med de der 5 Gb download så fik jeg tele2adsl men jeg synes det er så RINGE det går for tit ned og ja
- så nu vil jeg høre om der er nogen gode udbyder i hjørring området Fx. der er det der nede på Falster så ville jeg høre om der også var sårn nogen små internet udbydere? eller er der kun de store heroppe og skal også høre nogen priser
- Skal helst have en god upload og en rimlig download

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-07-06 17:50

Dem her, de bedste. I Nørre Sundby.
http://www.nordit.dk/

Kommentar
Fra : lltom2

Dato : 02-07-06 00:22

Dækker dig også i hjørring?

Kommentar
Fra : laurineRap

Dato : 30-07-06 11:13

Jeg har også TELE2 Adsl, tidliogere TDC, men fastnet hos TELE2, derfor skiftet jeg nettet også til TELE2! Dette skulle jeg aldrig have gjort, bryder ned ca.2-3 gange om dagen eller mere. Ingen service, når man ringer, jo, så stor min tlf.for tæt på, næste gang er der for langt til tlf.stikket, den sidste jeg havde fat i derinde, smækkede røret på.
Så var min tålmodighed ophørt, har opsagt mit abn., men nu er de (TELE2) i tvivl om jeg kan få mit fastnet nr. med??? Er der andre der har været ude for samme behandling???
Hører meget gerne, skifter til Cypercity, håber det er bedre!!

Kommentar
Fra : WoodyDK

Dato : 08-08-06 06:50

Jeg har også Nordit her på sjælland, og det kører fint. Men synes de er lidt langsome med at komme med nået nyt, feks højere end 4mbit [a+ kører med 8 mbit ] og ip telefoni til 99kr om mdr. Tele2 taber mange kunder nu, da de ikke kan tilbyde 4096/768 incl telefoni alle steder i DK. Hvad med et elselskab nær dig ?