/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Canon Objektiv til macro
Fra : hjerterum
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 30-06-06 20:45

Hej med jer skulle der lige være en her der kan hjælpe mig med lidt vejledning i objektiver til macro.
Jeg har lige købt et Canon EOS 30D med objektiv 17-85 da det ikke er godt til at fotografere ting rigtigt tæt på ville jeg gerne høre om der er en der kan fortælle mig hvad jeg skal købe det skal være Canons objektiv og det skal være et hvor jeg kan gå meget tæt på blomster og insekter.

Venlig hilsen
hjerterum

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-06-06 20:49

Forslag:
Et mellemringssæt vil måske kunne klare opgaven.
Men tal med en fotohandler om det så du får det rigtige.

Accepteret svar
Fra : wibbi

Modtaget 50 point
Dato : 30-06-06 21:58

Hejsa
se her: http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Cameras/EF_Lenses/Macro_Lenses/index.asp?ComponentID=25203&SourcePageID=26112
Jeg bruger selv et Tamron 90mm macroobjektiv, det er til en mere rimelig pris, og er udmærket. I mange tests får det rigtig gode karakterer. Men hvis du har masser af penge, så køb et Canon. Det ville jeg gøre!
Hilsen Lillian

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 02-07-06 20:22

Kunne du bruge svaret, eller er der nye spørgsmål? Ellers luk venligst spørgsmålet.
Lillian

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 02-07-06 23:09

Tak for svaret wibbi.