/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows xp x64 boot cd
Fra : dayworker24
Vist : 632 gange
100 point
Dato : 30-06-06 18:16

jeg har downloadet windows xp x64 (lovligt) fra microsoft.

jeg kan bare ikke finde ud af at lave en boot disk.

jeg har filerne læggende i en mappe, og jeg har Nero 7 Premium.

der er et sted man kan lave en boot disk, men den gider ikke gøre det.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 50 point
Dato : 30-06-06 21:01

Du har hentet og gemt en iso fil
start Nero
vælg CD
holdmusen over kopi og backup
vælg brænd image til disk
find og marker din iso fil eks. windows.iso
åbn
sæt lige hak i "finalize" så alle CD/DVD kan læse den.
Burn

Det burde virke.

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 01-07-06 15:13

hey jeg fandt ud af det igår.

jeg skrev faktisk ind for at hjælpe en ven, og han havde slet ikke tænkt på bare at trykke på selve filen.

så jeg trykkede på filen og den gik ind i nero, oig så virkede det bare

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-07-06 19:25

Ja det kan den også - men har du valgt ikke at associere bl.a. iso filer til Nero så gør den det ikke,
og du må så bruge den "lange" vej.