/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Polske tegn på kandu.dk
Fra : jesperp04
Vist : 897 gange
200 point
Dato : 30-06-06 18:12

Nogle af de specielle polske bogstaver bliver ikke tydelige når jeg har sat dem ind i teksten her på kandu.dk og efterfølgende har sendt teksten med disse specielle bogstaver. Er der nogen, som kan hjælpe mig med dette problem?
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-06-06 18:22

kandu kan du ikke bruge til fremmede sprog med andre tegn . faktisk temmelig irriterende hvis nogen spørger efter en oversættelse !!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-06 09:46

Kandu benytter denne CSS egenskab på siderne, så du kan kun bruge de tegn der findes i disse tegnsæt:
Kode
font-family: Tahoma, Lucida Grande, Helvetica;

Da de fleste har Tahoma font'en installeret (..følger med Windows) er det dette tegnsæt der gælder på siden.

For at se hvilke tegn der kan bruges vælger du:

Start->Programmer->Tilbehør->Systemværktøjer->Tegnoversigt

Øverst i 'Skriftype' kan du vælge mellem de forskellige tegnsæt/fonts du har installeret, men kan som sagt kun bruge det tegnsæt hér, som kandu har valgt for sine sider.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 01-07-06 13:29

Hej MOLEKYLE!
Jeg fandt ud af, at det eneste af de specielle polske skrifttegn kandu.dk accepterer er ó.
Mvh. Jesper

Annuller spørgsmålet
Fra : jesperp04

Dato : 02-07-06 14:22

Jeg annullerer dette spørgsmål fordi jeg fandt ud af, at det eneste specielle polske skrifttegn kandu.dk acceptere er dette ó.
Mvh. Jesper