/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
dansk brugervejledning
Fra : tovelizzie
Vist : 568 gange
60 point
Dato : 30-06-06 17:51

hejsa
jeg har fået et Nikon D50 SLR kamera -
men desværre er der ikke Dansk vejledning med -
er der nogen der har en jeg må låne eller nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan en
med vh. tove

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 70 point
Dato : 30-06-06 18:05

Er kameraet købt i DK? For så skal du have en dansk manual til det i den butik, den købt i.

Hvis ikke, er det dyrt at købe en sådan.

Prøv at checke Nikons hjemmeside ud. Af og til har de manualer til download.

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : tovelizzie

Dato : 30-06-06 18:08

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 30-06-06 18:11

Hej.

Hvis det ikke lykkedes dig at få lånt dig frem til en manual, så kan du købe den her:

http://www.photoshop.dk/products/productinfo.aspx?productid=30101576&menuid=37003&level=1

prisen er godt nok 450 kr. - men den er jo næsten ikke til at undvære.

Mvh René
www.xfoto.dk

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 30-06-06 18:56

Jeg synes, at 450,- kr. er en uartig pris at, men du har ret renekure, man kan ikke rigtig undvære den.

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 30-06-06 19:23

hej igen
syntes desværre også det er dyrt for en brugsanvisning på dansk - og forstår ikke at Nikon leverer kameraer til salg uden sådan en . når det er købt i Danmark ( Jylland )
men tak for jeres svar
det er nu alle tiders men denne Kandu hvor folk reagerer med svar og gode råd
tak skal i ha
god weekend hilsren tove

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-06-06 23:58

Velbekomme.

Skal du ned til fotohandleren imorgen

Hanne

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 01-07-06 09:52

hej hanne
det er købt i jylland , så det skal jeg ikke -, men vil prøve at få fat i det på anden vis-
bliver nok nødt til at give de 450,kr. som det koster øv øv
ha en god dag hilsen tove

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-07-06 14:15

Hvor i Jylland, har du købt det - hvis det er i Århus kan du sende kvitteringen til mig, så ordner jeg det.

Det må da kunne findes ud af!

Hanne