/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DCOM FEJL
Fra : frederikshavn
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 30-06-06 11:34

Når jeg kigger i mine komponenttjenster er der en massr DCOMfejl,hvad betyder det lige og hvordan fixer jeg dette problem

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 30-06-06 11:47

Dcom er faktisk en fare for din computer da den åbner port 135 som mange virus/orme bruger til at snige sig ind på en PC. Mit gæt er at din antivirus / firewall eller udbyder har lukket denne port så det er derfor du får disse fejlmeddelelser! Så det er jo kun godt da du med stor sandsynlighed ikke har brug for dcom da den egenligt er en forældet protocol til forbindelse mellem computere!

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 30-06-06 11:58

hos spywarefri kan du læse om DCOM
http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm
rul ned

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 30-06-06 12:13

Tak for svaret tedd.Troede lige der en syor fejl et eller andet sted,men der er der jjo så ikke,tak for det