/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
hvad fejler denne side
Fra : CCjunior
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 30-06-06 11:09

jeg spiller et online spil, men når jeg prøver at logge ind skriver den :

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Configuration Error
Description: An error occurred during the processing of a configuration file required to service this request. Please review the specific error details below and modify your configuration file appropriately.

Parser Error Message: Unable to load file 'Core'.

Source Error:

Line 256: <add assembly="System.EnterpriseServices, Version=1.0.5000.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a"/>
Line 257: <add assembly="System.Web.Mobile, Version=1.0.5000.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a"/>
Line 258: <add assembly="*"/>
Line 259: </assemblies>
Line 260:

Source File: c:\windows\microsoft.net\framework\v1.1.4322\Config\machine.config Line: 258

Assembly Load Trace: The following information can be helpful to determine why the assembly 'Core' could not be loaded.

=== Pre-bind state information ===
LOG: DisplayName = Core
(Partial)
LOG: Appbase = file:///C:/Inetpub/wwwroot/www.heroes.dk
LOG: Initial PrivatePath = bin
Calling assembly : (Unknown).
===

LOG: Policy not being applied to reference at this time (private, custom, partial, or location-based assembly bind).
LOG: Post-policy reference: Core
LOG: Attempting download of new URL file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v1.1.4322/Temporary ASP.NET Files/root/fc75f2e1/cc2ab445/Core.DLL.
LOG: Attempting download of new URL file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v1.1.4322/Temporary ASP.NET Files/root/fc75f2e1/cc2ab445/Core/Core.DLL.
LOG: Attempting download of new URL file:///C:/Inetpub/wwwroot/www.heroes.dk/bin/Core.DLL.
LOG: Policy not being applied to reference at this time (private, custom, partial, or location-based assembly bind).
LOG: Post-policy reference: Core, Version=1.0.2324.28786, Culture=neutral, PublicKeyToken=null

--------------------------------------------------------------------------------
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.573; ASP.NET Version:1.1.4322.573

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-06-06 11:31
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 30-06-06 11:43

jep, men der er heller ingen svar at hente..tror at programøren er uvidende

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-06-06 11:49

Ja det tyder på en programeringsfejl! Du kan jo prøve at kontakte dem der står for siden!

Annuller spørgsmålet
Fra : CCjunior

Dato : 10-07-06 23:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål