/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Download - problem
Fra : clou
Vist : 637 gange
100 point
Dato : 29-06-06 19:52

Hej derude

Jeg håber virkelig på hjælp fra Jer!

Jeg har installeret et s.... godt program: EasyClean på min bærbare pc'er og vil gerne have det på min stationære også, desværre uden held.

Hver gang jeg prøvet at downloade det, sker der intet - absolut INTET, hvad kan grunden være?

Jeg kører Windows Xp Home Edition på begge.

På forhånd tak for hjælpen

Clou

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 29-06-06 20:11

hvorfra forsøger du at downloade programmet?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 29-06-06 20:16

Prøv lige at downloade programmet herfra:

http://www.pensionistedb.dk/easycleaner.htm

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 29-06-06 20:38

prøv og gå her ind og download det www.download.dk www.download.com

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-06-06 20:40

Dette virker efter hensigten, og fjerner mere and alle andre Cleanere
http://www.winaso.com/

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 29-06-06 21:01

Sofus ... fedt program har lige købt det ....

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-06-06 21:15

Og det virker IKKE
Som du vil have det til.

Så har du andre problemer.
Ellers har jeg ,,,,,,,som sædvanligt, TOTALT misset Spørgsmålet.

Men vil du have Easy

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-06-06 21:17

Men bortset fra det, kan det være, at det skal registeres, PÅ 2 PC´er
Hvor du kun har licens til 1 PC

Bare en tanke.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 29-06-06 21:45

Sofus.dk - Ville gerne have det, da der er en dansk version - den er ikke registreret, så det er ikke der problemet ligger, det kan simpelthen ikke lade sig gøre at få det ind, når jeg trykker på Kør, sker der bare ikke mere. Jeg har endda slået blokeringsværktøjet fra!

Iah - Har prøvet at hente det fra flere forskellige Internetsider, også fra www.pensionistedb.dk, som jeg brugte da jeg hentede det til den bærbare.

Clou

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-06-06 21:52

Prøv lige med at gem i stedet for kør

Kommentar
Fra : clou

Dato : 29-06-06 21:53

e.c - det er også prøvet, jeg kan sagtens gemme det, men når det så skal installeres derfra, opstår det samme problem

Clou

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 29-06-06 22:46

Har du prøvet at hente fra et mirror, som f,eks her http://www.majorgeeks.com/download414.html

Dvs, du skal altså ikke hente den fra "Authors site". Hvis det ikke virker så prøv lige at tømme dine tempfiler først, med f,eks denne fil http://www.atribune.org/content/view/19/2/

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 30-06-06 01:55

Prøv det direkte download link: http://personal.inet.fi/business/toniarts/files/EClea2_0.exe og læs om programmet på EasyCleaner siden: http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 30-06-06 10:05

Tak for svaret o.v.n. Så fik jeg endelig mit fine program ind - YES!!!

Kommentar
Fra : clou

Dato : 30-06-06 10:06

Undskyld o.v.n. du skulle have haft 5 stjerner, trykkede for tidligt på Send

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-06-06 10:10

Jeg har lige prøvet igen:
http://www.pensionistedb.dk/easycleaner.htm
og så:
EClea2_0.exe (mindre en 7 sek.)
og de to pdf filer
side 1
side 2

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-06-06 10:12

Så Kan O.V.N. få 5 i stedet for.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-06 11:36

Selv tak clou, også tak til e.c jeg har også megen glæde af programmet, for eksempel bruger jeg det til at tjekke hvilke programmer der starter med Windows, og slette start af dem der ikke ønskes indlæst ved start, god weekend