/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
hvad kan jeg...
Fra : rasha01
Vist : 570 gange
50 point
Dato : 29-06-06 15:35

Hej...

Jeg dumpede på 3 hhx .... Jeg vil ikke går om. Istedet for jeg går om, hvad kan jeg gøre? Hvilke andre uddannelse kan jeg vælge... Kan jeg fx ta enkelt fag og studie videre eller hvad kan man??

Tak for hjælp....

Kommentar
Fra : zith

Dato : 29-06-06 15:37

Alt det ville jeg tage og snakke med en Studievejleder om da det er de nok bedst kendt med end nogen herinde (eller det skulle de gerne være).

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 29-06-06 19:22

Har du fået nogle beviser på de karakterer du har opnået ? Så kan du måske nøjes med at tage de fag om som du har fået under 6 i og hæve dit gennemsnit.

Men som zith skriver, snak med en studievejleder om det.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 29-06-06 19:23

Måske kan du kalde den HG2 så du kan gå i lære på den.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 29-06-06 19:37

Jeg synes du tænker bagvendt.
Istedet kunne jeg tænke mig at du gjorde dig klart hvad du gerne ville og så undersøgte hvad der skulle til for at gøre det.
Ikke for at virke nedgørende, men måske skal du starte med dansk på fx VUC - der kan de i det hele taget hjælpe rigtig godt.