/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
microsoft download center
Fra : Hydrogen
Vist : 495 gange
50 point
Dato : 28-06-06 22:25

Hejsa dér!
Jeg har ofte probler med at hente filer fra fx microsoft download. Senest har det været messenger jeg ikke kan hente. Vinduet med filoverførsel kommer godt nok, og der står at den gemmer filen, men der sker ikke en skid. Jeg har forsøgt at afinstallere google toolbar, i håb om at det var den der drillede, og jeg har prøvet at deaktiverer windows (XP) firewall, men problemet er stadig det samme. Der er også ofte problemer med filoverførsel på messenger, hvor der kommer timeout inden filen er overført. Er det bare mig, som er uheldig med kø på linien eller er der software jeg mangler?

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 28-06-06 23:30

kommer der ikke en fejlkode ?
måske noget af dette: http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no13

Kommentar
Fra : jepser30

Dato : 28-06-06 23:42

Prøv at have en original Microsoft på din computer...

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 29-06-06 00:03

jesper30 >> kan også ske med en fuldt lovlig udgave !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-06-06 14:04

tålmodighed kan også være en dyd - download derfra gemmer først og derpå installerer den - prøv at kigge under mislykkede og hent igen

Kommentar
Fra : zith

Dato : 29-06-06 15:24

Er det messenger fra deres opdaterings side? > så kan det skyldes deres servere er langsomme det kan forekomme.

Du kan prøve at hente messenger fra download.com

Der er 2 forskellige messenger en msn og den som medfølger windows. plus der så er yahoo og alle de andre messenger.

Kommentar
Fra : Hydrogen

Dato : 30-06-06 09:09

Der kommer ingen fiflmeddelelser...
Det er en lovlig windows version...
Den laver samme nummer på download.com...
Kan det have noget med netudbyderen at gøre (stofanet)?
Ellers må jeg konkluderer, at det er serverne, der er lidt crowdede...

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 30-06-06 17:10

havde nøjagtigt samme problem i morges efter at have haft fejl - men forsøgte indtil det lykkedes - så a f og til kræver det altså tålmodighed

Godkendelse af svar
Fra : Hydrogen

Dato : 01-07-06 14:10

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-06 14:24

hjalp det med tålmodighed ???