/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mangler M1 kunder ?
Fra : onkelkeld
Vist : 353 gange
50 point
Dato : 28-06-06 16:13

Det er skide træls at åbne sin mailboks, og så opdage at et firma som M1, på en og samme dag har sendt den samme mail hele 5 gange, og det er ikke første gang fra det firma, nogle dage går deres mail maskine bare amok, synes ellers de har virket som et seriøs selskab, som har nogle dygtige og flinke medarbejder, men deres EDB ansvarlige har vist ikke styr på hvad den skide maskine sender.

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 28-06-06 16:23

kontakt dem med dit problem - da de jo er såååå flinke rettes den fejl nok på 'no time'

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-06-06 16:31

Jeg er (også) M1 kunde og oplever IKKE disse problemer.

Indtil videre er jeg meget tilfreds med at være kunde der, og jeg taler da en sjat.....

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 28-06-06 16:33

er også kunde ved M1 og har heller ingen problemer (af den art) med dem

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 28-06-06 16:50

Er du sikker på at det ikke er din mail der er noget i vejen med? Fordi nogle gange modtager jeg også den samme mail flere gange, men det er fordi der er en fejl i mailen, ikke hos afsenderen.

Hos M1 har jeg dog aldrig oplevet det. Men jeg har dog fået deres tilbudsmail, som de sender 1-2 gange om ugen.

Kommentar
Fra : onkelkeld

Dato : 28-06-06 17:38

Forstår ikke helt hvad du mener pipzi, hvordan kan der være fejl ved min mail ?
Har den samme udbyder som jeg altid har haft, har intet ændret her hos mig selv, men har idag modtage 5 ens mail fra M1.
Synes også det ellers er et ok firma, men da jeg her i eftermiddag , blev fortalt af en ven at hun også havde modtage mange ens idag, tænkte jeg andre kendte til problemet, men ok, de 4 som har svaret indtil nu mener nok det er ok, eller at jeg har fejl her, og ikke skal sige noget om M1, så det vil jeg så lade være med, sletter spørgsmålet.
Tak for jeres indsats.

Annuller spørgsmålet
Fra : onkelkeld

Dato : 28-06-06 17:40

slut