/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
"Multidiscount " oplysninger?
Fra : tadeo
Vist : 1243 gange
100 point
Dato : 28-06-06 16:03

Har nogen her på kandu handlet med dette netfirma der hedder "MultiDiscount",
de lokker med gratis forsendelse ved levering af varer, med levering
fra 5 til 20 dage.

Har nogen gode eller dårlige erfaringer med "MultiDiscount"?

MVH
Tadeo

Accepteret svar
Fra : frueyde

Modtaget 110 point
Dato : 28-06-06 16:08

du kan her læse om adrne der har handlet der på godt og ondt

http://dk.kelkoo.com/ctl/do/maxiMerchantReviews~5055123

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 28-06-06 16:52

Jeg vil godt uddybe mit spørgsmål lidt mere,
er det sådan at har nogen oplevet at varen ikke fungerede,
fordi det eksempelvis er til fransk brug, tv signaltype
i frankrig en anden signaltype end resten af europa.
Det gælder den gamle CRT TV.
MultiDiscount har en fillial der, det er nok derfor de opgiver
priser i euro?
Jeg har selv bestilt et Samsung TV WS32Z306,
specifikationerne er ret mangelfulde,
jeg har annuleret min bestilling, men intet hørt.

Tadeo

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 17-07-06 15:30

Tak for svaret frueyde.

Jeg melder mig ind klubben af snydte kunder i "Multidiscount",
Jeg fik aldrig fået svar fra firmaet, jeg købte nævnte TV ved,
betalte med Visa kort d.27. juni, pengene hævede de d. 29. juni,
trods det jeg annulerede handelen samme dag jeg købte.

Nu 20 dage efter købet harjeg intet hørt, ikke nok med det,
så sent var jeg på deres hjemmeside, den var der, men i dag
mandag er den lukket, jeg har sendt en mail, hvor jeg krævede
mine penge tilbage, mailen kom tilbage, adressen fandtes ikke,
med andre ord firmaet har lukket butikken, det er sgu træls.

Jeg har kontaktet min bank, de vil prøve at få mine penge tilbage,
de er hævet af en spansk bank.

Så en advarsel til alle andre, pas på hvis de dukker op igen under
andet navn, det sker jo desværre ofte.

MVH.

Tadeo

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 20-07-06 15:53

Multidiscount har genåbnet deres hjemmeside igen,
jeg gik ind for at følge den ordre jeg har annuleret, nu skriver de, at varen desværre ikke er på lager, men jeg vil få den leveret inden for kort tid, de takker mange gange for min tålmodighed.
De ignorerer totalt, at jeg for længst har annuleret den.
Skrev så en mail, fik endelig et svar, men med undskyldninger om deres dårlige evne til at svare på mail m.m., sendte en ny som besvarelse, den kom retur med den sædvanlige fejl delivery, fandt så en anden adresse via deres hjemmeside, mailen er ikke kommet retur, men intet svar på den.

Efter min opfattelse er det i bund og grund et firma man skal holde sig langt fra.

Sagen kører nu gennem min bank, jeg kan måske være heldig at få sine grunker tilbage!!!

MVH
Tadeo

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 09-08-06 08:38

"Multidiscount"
Min bank har fået tilbageført min betaling fra firmaet,
via en spansk bank.
der gik to uger så var de sat ind på min konto.
NB. Nævnte TV i tråden, står ikke længere på deres produktliste.
Jeg hørte aldrig noget fra dem, heller ingen respons på mail,
sendt til dem.

MVH
Tadeo