/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
webcam...hvilket..??
Fra : ConniePige
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 28-06-06 15:08

Ja det er med garanti ikke det rigtige sted at stille spørgsmålet...men jeg tager de skub det giver..

Jeg vil såå gerne have et webcam og har osse brugt megen tid på at søge efter det helt rigtige....men men....kan skutte liige gennemskue det enorme marked og skelne skidt fra kanel...gider ikke have et af de helt billige der hakker og hopper men vil gerne ofre lidt for at få evt kvalitet...men det er jo heller ikke altid prisen, der angiver kvalitet og pænt design...

Derfor er der ikke er klogt hovede herinde der har lidt erfaring med webcam og kan give evt et råd eller et link, så jeg kan blive lidt klogere...

Connie

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 60 point
Dato : 28-06-06 15:14
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-06-06 15:16

Vi har selv det første og bruger det sjældent... Med mindre man kender flere der har og bruger webcam falmer ideen hurtigt.

Kommentar
Fra : piakahl

Dato : 28-06-06 21:43

har selv logitech, 3 stk i huset og de virker perfekt, kan varmt anbefales

Godkendelse af svar
Fra : ConniePige

Dato : 29-06-06 07:14

Tak for svaret taliskoko...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-06-06 10:32

Prøv at søge på Google bare ordet "webcam" giver godt med sider til brug af webcam.