/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Leder efter gammelt pc spil
Fra : zith
Vist : 991 gange
20 point
Dato : 28-06-06 14:58

Hej...

Jeg leder efter et gammelt pirat spil som jeg mener hedder corssacks et eller andet... men det er et hvor man kun er ude i vandet og så har man nogle havne det er nok ved at være omkring de 10år eller sådan men jeg kan simpelthen ikke finde det spil nogen steder.... nogen der kan hjællpe mig?

Spillet går ud på man bygger en flåde og kan så med den flåde angribe havne eller andre skibe... hvis man angriber en havn skal man først skyde deres fort ned alt efter hvor stort det er jo svære. Hvis man angiber skibe skal man først skyde lidt hvor efter man så kan vælge at borde skibet og slås mandskab mod mandskab.

Og ja... jeg har kun 20 point så det må i lige nøjes med.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-06-06 15:08
Kommentar
Fra : zith

Dato : 28-06-06 15:19

Hehe ja det tror jeg.... ved du hvor jeg kan købe det henne??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-06-06 15:31

Næh desværre! Hverken på ebay eller amazon!

Kommentar
Fra : zith

Dato : 28-06-06 15:43

Hehe nææ sys heller ikke man kan finde det nogen steder.... men er nok heller ikke så underligt når det er så gammelt hehe :D

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-06-06 16:14

Har osse prøvet at kigge på abandonware sider men ingen held! Måske skulle du prøve sid meyer's pirates? Det er vist noget af det samme!

Kommentar
Fra : Grodel

Dato : 29-06-06 14:31

Tit er det bedre at glæde sig over minderne af en god film eller godt spil man så eller spillede som ung.

Når man ser det idag, bliver man sikkert skuffet over hvor dårligt/grimt det er sammenlignet med det vi har idag.

Jeg husker f.eks. Babarian Brothers (En b-film fra starten af firsene) som det helt store hit.
Den var bare alt for fed..... hvis jeg ser den i dag blive det garanteret ikke til mere end de første 5 min af filmen :)

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 20 point
Dato : 11-07-06 11:06

Download et demo af "Corsairs" fra Micorids her..

http://www.ezgoal.com/house/final.asp?software=184863
eller her...
http://www.ezgoal.com/house/final.asp?software=184863

Spillet er fra 1999.. så jeg ved ikke om det er det du leder efter..:!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 11-07-06 11:07

hov samme link 2 gange... det var ikke meningen...! håber linket virker...

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : zith

Dato : 12-07-06 09:10

Det var vist det spil men linket virker ikke :(

men Tak for svaret