/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Kalibrering af HP 3820 printer
Fra : Shamrock
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 28-06-06 13:30

Printerpatroner står låst i højre side. De kører ikke ud på midten, når låg åbnes. Skete i forbindelse med voldsomt papirstop.
Ved opstart farer patroner fra side til side.

Bjarne Nisted

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-06-06 13:54

Min 3820 gør sådan:
Tænder.................intet sker
løfter låget ...............patroner ind på midten
lukker låget..............patroner ud til siden og den arbejder lidt
Start programmer > heulet pachard > hp deskjet > brugervejledning

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-06-06 13:58

hewlett Packard
Den smuttede lige på send

Kommentar
Fra : zith

Dato : 28-06-06 15:01

Prøv at hive en smule i den da det kan være den sidder fast men ikke for galt så går den bare istykker. Ellers prøv at tage strømmen fra den altså hive selve strøm stikket ud og vent nogle sek. og sæt det i igen. Ellers prøv at print noget ud fra din pc som er tilkoplet den printer.

Kommentar
Fra : Shamrock

Dato : 20-07-06 09:34

Hej igen.
Intet har hjulpet, så jeg har stadig problemet !!!
Vh. Shamrock.

Annuller spørgsmålet
Fra : Shamrock

Dato : 20-07-06 09:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-07-06 09:55

Kører du USB så prøv med paralelkabel.
Prøv lige:
start > indstillinger > printere
H-klik på din printer > egenskaber > vælg fanen porte
Hvilken port (porte) sidder printeren på, og er der hak i [V] "aktiver torettede sprog"