/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hjælp til cpi husar
Fra : piakahl
Vist : 392 gange
20 point
Dato : 28-06-06 12:24

Min søn har købt 2 cpi husar og er ved at lave en hel scooter ud af det, har flyttet ledningsnettet over men kan ikke starte den, alt andet virker. Nogen der evt kan skaffe et el diagram over den.

Venlig hilsen piakahl

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 20 point
Dato : 28-06-06 16:21

Hvis alle ledninger er sat sammen som de skal, ( de kan ofte kun sidde på én måde ), så burde den starte fint.
Han skal starte med at se efter om tændrøret gnister når han træder på kickstarteren.
Det skrues ud og holdes imod topstykket.

Det er nærmest umuligt at finde information og diagrammer til CPI scootere

Godkendelse af svar
Fra : piakahl

Dato : 28-06-06 21:36

Tak for svaret NoShyGuy.