/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Elendigt batteri
Fra : ilgp
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 28-06-06 01:21

Hej med jer derude.Jeg har købt en Samsung SHG-E700.Er ellers rigtig glad for den grundet de større taster og tal end der ellers er på mange andre.Men jeg har et irritationsmoment, og det er at jeg skal lade op lige inden der er gået en uge.Jeg havde en Nokia før som jeg kunne nøjes med at lade op hver 14 dag, trods den blev brugt mere,men det batteri var også på 1500mAh.Batteriet på Samsungen er kun på 800mAh, og de findes ikke med mere kapacitet.Ærgerligt da jeg ellers er meget glad for tlf. men har tænkt på om jeg skulle prøve at kigge efter en anden Samsung, men jeg vil ikke have en med radio i.Er der en af jer der ved, om en af de andre Samsung har de samme store taster og tal på display, og har et batteri med større kapacitet.Håber på at få lidt fif så jeg kan finde ud af hvad jeg skal.
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 28-06-06 06:16

ser ikke ud til du kan få et større , prøv at kikke her
http://www.batterier.dk/

men vil da sige at du er utrolig doven hvis du ikke gider sætte den i laderen en gang om ugen , det betyder da ikke noget

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 28-06-06 09:33

Hej.Det har altså ikke noget med dovenskab at gøre.Men da jeg har skiftende arbejdstider hvor jeg ikke kan lade op, er det ret irriterende at skulle huske at lade op hele tiden selv om den ikke bliver brugt så meget,netop fordi jeg har erfaret at det meget hurtigt går ned ad bakke.Det kunne jo også være derfor at så mange sælger dem igen.Den hjemmeside du linker til har jeg været inde på og mailet med dem,og de har kun 650mAh.Desuden bad jeg om at høre om andres erfaringer med Samsung telefoner, og ikke hvorvidt du mener om jeg er doven eller ej.Dumme kommentarer vil ikke blive besvaret!
Mvh ilgp

Annuller spørgsmålet
Fra : ilgp

Dato : 29-06-06 11:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål