/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Undskyld, selv undskyld FigoFi
Fra : LTPTiger
Vist : 598 gange
500 point
Dato : 28-06-06 00:41

Lige en kommentar....

Cooll du siger undskyld FigoFidel, men jeg vil nu sige,at det at det tog mig nu kun 2 sek. at finde ud af, at det nok var en fejl, da du kun har været her i 5 dage. Linux-man sku' nok ha kontaktet dig inden han spreder skræg og advarsler over hele Kandu.

Så undskyld FigoFidel....Det var da godt du nåed at se tippet hvor der bliver advaret mod dig....Puuu

Hyg her fra..

LTP

Accepteret svar
Fra : FigoFidel

Modtaget 250 point
Dato : 28-06-06 09:46

Tak

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-06-06 11:41

Ja hvad skal man da også med alle de fæhoveder, der er dumme nok til at besvare spørgsmål for ingenting. De er jo selv ude om det!

Godkendelse af svar
Fra : LTPTiger

Dato : 28-06-06 12:09

Tak for svaret FigoFidel.

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 28-06-06 12:19

ØØØØØØ...Ikk' forstået Bjarne D....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-06-06 12:27

Hvorfor forhøje til 500 point og så gi' 1 stjerne !!!!!!!!!!!!!!

Det fik FigoFidel jo kun 250 point for.

Jeg køber ikke spørgsmålet, når timeglasset/uret er udløbet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-06-06 12:28

Det kaldes sarkasme!
Jeg nægter at tro på, at det var et rent uheld at annulere tre gange og det åbenbart er blevet meget almindeligt at få et svar og så enten annulere eller give så få stjerner at point reduceres hvis man overjhovedet gider kommentere svar på ens egne spørgsmål.
Jo der er bestemt grund til at "hænge" FigoFidel, ud når han end ikke kan finde ud af at oprette et spørgsmål for at undskylde, men det koster jo point.

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 28-06-06 12:36

Jeg er lige glad med de point jeg lavede en bruger for at hjælpe andre og for selv at få hjælp

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-06-06 13:05

Kommentar
Fra : FigoFidel