/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
lan -> online
Fra : koko3
Vist : 356 gange
60 point
Dato : 27-06-06 23:58

Hej.

Når jeg starter cs, og vælger new game starter min server (amxmodx) i lan.
Hvad skal man gøre hvis man have serveren til at køre online, så man stadig selv kan spille med?

Kommentar
Fra : zith

Dato : 28-06-06 15:16

det kræver en steam server installation. og så vidt jeg ved en smule erfaring i kommandore ville være godt... man skal sætte en masse op ved sådan en server, jeg ved kun hvad en af mine venner har gjort men han læste sig til det meste ved http://www.steampowered.com/index.php og søgede på google

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 28-06-06 16:04

Kommentar
Fra : koko3

Dato : 28-06-06 18:58

Min server er sat op og alt fungerer.
Jeg kender komandorene + en masse plugins, men jeg kan kun få dent til at køre LAN.

Andre ideer.

Ved godt man kan bruge dedicated server, men der kan man jo ikke selv spille med. Eller??

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 29-06-06 12:29

Prøv evt. at skrive "sv_lan 0" når du har lavet din server, og prøv at få din ven til at joine med den rigtige ip...

Kommentar
Fra : koko3

Dato : 29-06-06 13:11

Ok.. men så kan jeg ikke finde ud af hvilken ip man skal bruge for at joine serveren.

Nogen der kan hjælpe???

Annuller spørgsmålet
Fra : koko3

Dato : 04-08-06 22:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål