/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor er Eyvind blevet af
Fra : Fijala
Vist : 543 gange
500 point
Dato : 27-06-06 23:24

Nu har jeg igennem længere tid undret mig over hvad der er blevet af Eyvind/emesen, man får det jo helt dårligt af at tænke på hvad der mon kan være sket.
Er det mig der ikke er opdateret eller

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 510 point
Dato : 27-06-06 23:36

Ja det er dig som ikke er opdateret.
Emesen Eyvind Emesen. og e.c er såmænd den samme.
Det troede jeg at alle vidste.
Men Eyvind er da ovre og gætte fodbold her: http://www.kandu.dk/spg89973.aspx#978346

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-06-06 23:38

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-06-06 23:39

Ja, typisk - kan man ikke finde manden, skal man bare gå efter bolden!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-06-06 23:40

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-06-06 23:43

Nu har jeg siddet her og undret mig over hvor Eyvind og emesen var blevet af for ham savnede jeg da lidt i de forskellige indlæg.
Jeg har faktisk flere gange været inde og kigge i "hans" profil for lige at se om der var kommet nyt, men nej.
Men at det var dig dem alle, ja der kan man bare se, den havde jeg godt nok ikke regnet ud. Jeg har dog fler gange undret mig over, hvor alvidende denne e.c var så nu er jeg helt med.

Jeg var jo efterhåndet blevet lidt bekymret, for vi er jo ikke helt unge længere hvis du forstår

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-06-06 23:43

Fint Camillasmoster - du kan komme med på mit hold, for jeg vil også nøjes med at gå efter bolden.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-06-06 23:45

Tak Fijala......................

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 27-06-06 23:45

Se af "gensynets" glæde måtte jeg da bare forhøje pointene og så give dem til dig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-06 23:46

Har du nogen til at servere pilsnerne siden du kun går efter bolden?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-06-06 09:42

Selv tak Fijala..............men jeg har da snakket til dig som om at du viste det.

Pilsnerne står langs sidelinierne i små køletasker, og dommeren fløjter når det er drikketid, for vi hører heller ikke så godt mere.
Ps. der står ikke nogen pilsnere på mållinien (kun mellem stængerne for der rammer vi aldrig)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-06-06 23:17

Ja når nu du siger det så kan jeg da godt se at du har talt til mig som den gode "gamle" Eyvind, men jeg har bare ikke lige spekuleret over det

Jeg sidder faktisk og fryser for jeg har været ude på havnen i Frederikshavn og lege på vandscooter.
Tænk en mand i min alder der bliver som en lille dreng igen, men jeg måtte jo også i baljen, da jeg ikke lige regnede med at der var så mange kræfter bag sådan et svin. 140hk - 110 km/h så går det altså stærkt på havoverfladen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-06-06 00:52

Ja, nogle planer med båden andre med maven

Nej nej, e.c. jeg går efter manden - man hvad hjælper det - piger er jo nok forment adgang til sådanne sammenkomster, mon ikke?

Men de, der har en mand i forvejen, kan finde ham ved at gå efter bolden...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-06-06 10:03

Alle var med til disse ""fodboldkampe"" unge og gamle og damer og piger og drenge.
Jeg selv havde det store hverv at være ring-dommer.