/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ram problemer
Fra : hjerterum
Vist : 411 gange
100 point
Dato : 27-06-06 23:23

Hej med jer jeg er ikke en pc ørn så jeg har lige brug for lidt hjælp, hvordan kan jeg se på min pc hvor mange ram jeg har, og når jeg har fundet det sted kan jeg så også se om de alle virker, grunden til det måske lidt mærkelige spørgsmål er at jeg har instaleret et spil som når det starter skriver detter her. Not energh memory on graphic adapter: Memery detected in MB: 64 Required: 128 jeg aner ikke hvad det betyder... HJÆLP MIG.

Venlig hilsen
hjerterum

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-06-06 23:31

Det er ikke rammene i din pc der er tale om her men rammene på dit grafikkort. Der er der kun 64 mb og der skal bruges 128 mb.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 27-06-06 23:33

Ellers kan du hente dette lille smarte program og installere det på din pc, så vil du kunne få oplyst alt om ram og hvad der nu er af hardware i din pc. Der er også links til producenternes hjemmesider med driver opdateringer m.m.

http://www.majorgeeks.com/download4181.html

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 27-06-06 23:51

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-06-06 00:07

Takker for point og held og lykke