/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
En der vil være sød og lave...
Fra : FigoFidel
Vist : 582 gange
10 point
Dato : 27-06-06 21:29

Hey...

Er der en der vil lave nogle databaser til mig???

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 20 point
Dato : 27-06-06 21:34

Ja det vil jeg da gerne.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-06-06 21:42

Jeg vil også gerne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-06-06 21:45
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-06-06 21:45

Men jeg må nok indrømme at det bliver svært.
Jeg skal først lige købe et program og så øve mig lidt.
Men jeg vil da gerne.
Her er vist et par dygtige folk:
http://www.kandu.dk/tip14296.aspx
som måske kan hjælpe dig.

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 27-06-06 21:49

Okay jeg har en 3D chat

Jeg ved ikke hvor mange jeg manler eller til hvad jeg amngler kun de databaser så

Kan jeg sætte chatten op hvordan vil I lave dem og give mig dem???

Kommentar
Fra : peque

Dato : 27-06-06 21:51

Det kommer jo helt an på hvilken database det skal være ???
Og hvilke data du skal have i den ???

Normalt er det tit og ofte med i det webhotel man "lejer" og hvis ikke de har et grafisk interface - jamen så plejer de at have en Howto til dette .!

Tit og ofte svarer disse webhoteller gerne på en sød mail og sender et link med der passer til den slags database som man ønsker sig?

Men ellers tjo - hvis det er de store problemer - så kan jeg da også hjælpe - Både MySQL og PSQL

Kommentar
Fra : peque

Dato : 27-06-06 21:55

Nej - nu så jeg så de andres link - så det er vist ligemeget !!!!

Sorry bentjuul ! føler sgu med dig :D

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 27-06-06 21:55

Det er fint Tilføj den her på din msn admmin@zado.dk

Godkendelse af svar
Fra : FigoFidel

Dato : 27-06-06 21:59

Tak for svaret e.c. bare tilføj admin@zado.dk jeg er næsten aldrig på den

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-06-06 22:05

Der kan i bare se drenge ........................... det gælder bare om at være hurtig på tangenterne.

Men jeg er nu lidt ked af det med databasen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-06-06 22:14

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 27-06-06 22:57

Men er der en der kan lave en jeg er 12 år og er ikke god til engelsk

Så hvis der er en der kan hjælpe så tilføj venligst

admin@zado.dk

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-08-06 21:27

FigoFidel alt det du vil, det er ikke sådan noget man bare lige gør.
Husk når folk vil hjælpe dig, så bruger de tid for din skyld. !
Husk du kommer ikke langt uden engelsk !
Hvis du fik opsat en database, hvem skal så vedligeholde den for dig.

Man skal lære at kravle før man kan gå.

Jeg forstår godt at du syntes at det er spændene , med sin egen 3dtjat.
Men der skal ansvar til, du bør nok starte med et ansvar over for dem der hjælper dig.

Efter at have læst denne tråd, virker det på mig, som at du er ligeglad og lukker øjenene !

Det kan ingen være glade for.
Heller ikke dig !

Det er også en uklog ting at sætte sin e-mail ind her,
Der er store changer for at den bliver spredt, meget mere end du lige havde tænkt dig!
Men det må du jo selv om.