/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Billige fak varer???
Fra : Diro
Vist : 483 gange
20 point
Dato : 27-06-06 20:56

Hej, jeg er en af de mange piger/damer der gerne vil være med på moden, med gucci, LV, prada osv. Jeg er bar også en ad dem der ikke har råd til at give 4000-8000 kr for en taske, og sys det er lidt til grin når man kan købe en tro kopi for fx 400 kr. Jeg har været inde på den der hedder genbrugsvarer, hvor det er tilladt at sælge kopier, men folk vil altis have overpris for deres ting, 600 kr for noget de kun har givet 50 eller 100 kr for i tyrkiet. Så jeg søger nogen der ved hvor man måske kan finde disse "kopi" varer billigt henne (fx på nettet), eller måske selv ligger inde med noget de vil af med

Kommentar
Fra : Diro

Dato : 27-06-06 21:03

kan man ikkr redigere? øhh fak vare??? fake..

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 27-06-06 21:47

Der er tit auktioner igang på www.qxl.dk, hvor de påstår varerne er ægte men jeg tvivler nu nogengange til de priser de går for. Nu er det jo ikke ligefrem lovligt at sælge kopi-varer, så prøv at se om der er nogle ægte.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 27-06-06 22:17

Du kab se fake ure her:http://shoppgateway.com/
alimak

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 27-06-06 23:22

Hvis du har en e-mail konto inde hos MSN/ Hotmail så burde du få hundrede vis af mails fra folk der vil sælge dig kopier af alt muligt! Jeg får dem konstant! Og hvis ikke du har, så kig din "spam-mail" igennem, der er jeg sikker på at du vil finde masser af nyttige adresser til den slags

Ellers gå ind på www.Trendsales.dk der kan du i hvert fald finde den "ægte vare" til billige penge!

Held og lykke med din søgen!

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 28-06-06 10:01

Det er så vidt jeg ved ulovlige vare i DK.

Ellers rejs en sommertur til tyrkiet eller lign. og fyld kufferten

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 28-06-06 11:30

Det ER ulovligt i Danmark.
Jeg tror faktisk det er ulovligt i hele EU.

Ikke for at løftepegefingre, men du siger du har været inde på genbrugsvarer, hvor det er tilladt. Det er det bare ikke.

Heller ikke via nettet.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 28-06-06 12:33

Ja det tangerer lidt i retning af at spørge efter om nogen vil sælge en kopi af Windows.

Accepteret svar
Fra : cjaab

Modtaget 20 point
Dato : 28-06-06 12:51

Ja, gu er det ulovligt! Det er det i hele verden. Det er noget med copyright. Men det forhindrer jo ikke folkene bag, med at blive ved at producere varerne... Jeg ville da heller ikke sige nej-tak hvis jeg på ferie fandt en Gucci taske eller lign. til spotpris! Men vil nok heller ikke forvente, at det var en kvali-vare jeg fik. Jeg fik da for nogle år siden en fake Gucci taske med hjem fra Firenze, som ikke helt lignede originalen 100%, men faktisk var pænere! Og så er jeg ret sikker på, at Gucci, Armani, Luis Vitton og alle de andre ikke mærker den store forskel alligevel. Da jeg aldrig i livet kunne finde på at bruge mere end 500 på en taske, så jeg er alligevel ikke en potentiel kunde. Så MIG giver det ikke en dårlig nats søvn! Synes faktisk det er helt hul i hovedet at give så sindssygt mange penge for en modegenstand der kun er smart i et par måneder! Så lad dem der hår råd, købe originalerne, og lad os andre dødelige få kopierne

Godkendelse af svar
Fra : Diro

Dato : 28-06-06 14:53

Lige mine ord