/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
FIAT Dukato blinkrelæ
Fra : pabloj
Vist : 523 gange
300 point
Dato : 27-06-06 13:46

Hej.
Er der en der kan sige mig hvor blinkrelæet sidder i en Dukato 2,8?

Jeg synes jeg har ledt i hele bilen.

Jes

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 27-06-06 18:16

Jeg mener det sidder ude i motorrummet under det gennemsigtige låg ved sikringerne på den gamle 2.0 fra 1996 vi engang havde....

Fik først digicam senere, så jeg har ikke engang billeder fra bilen. Hvis du har en Haynes-manual skulle det gerne stå i den...

Har Volvo i dag, så jeg har ikke engang nogen rep-manual...

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 27-06-06 18:42

Tror det sidder under instrumentbrættet på venstre side,hvis jeg ikke husker fejl.
alimak

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 27-06-06 18:56

Hej Alimak

Det var nemlig også min næste indskydelse. Kan ikke huske hvilken af modellerne det er. Kommer f.eks. tit til at blande Ford og Fiat sammen. Så du kan have ret....

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 27-06-06 18:56

Sikringerne sidder under en klap i handskerummet.
Jeg har haft skilt den ad ved rattet.
I venstre side sidder der en højttaler, ovenover sidder lyskontakt og justering af lygterne.
Jeg vil i morgen prøve at tage den plade af med højttaleren og se hvad der er derinde.

Jes

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 27-06-06 20:37

Har du kigget under sikringene?
alimak

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 300 point
Dato : 27-06-06 20:41

Hvis du ikke finder den så kan jeg se i autodata på arbejdet i morgen.Men da må jeg vide hvilken model det er.
alimak

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 27-06-06 22:14

Jeg har haft skruet pladen hvor sikringerne sidder af, der var kun ledninger.
Det er en Dukato 10 2,8 diesel, det er en 99 eller2000, så vidt jeg husker.
Når jeg kommer over til den imorgen kan jeg skrive det nøjagtigt.

Jes

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 28-06-06 08:04

Det er en fra 1998.
Jes

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 28-06-06 08:08

OK. Vores var en 2.0 benzin fra 1996.
Beklager jeg ikke havde taget billede, så jeg kunne have "hjulpet" med hukommelsen...

Godkendelse af svar
Fra : pabloj

Dato : 28-06-06 14:15

Tak for svaret alimak.
Jeg har fundet .
Det sidder bagved katastrofeblinket.

Jes

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 28-06-06 21:36

Tak selv
alimak