/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 7650 + internet???
Fra : alfa
Vist : 473 gange
150 point
Dato : 17-12-02 12:45

Hvordan kommer man på internettet fra en bærbar computer via den infarøde port på nokia 7650?? Hvad kræves der for at gøre dette, skal man ændre i indstillingerne på telefonen og computeren, eller hva?? Jeg har rettet de infarøde porte imod hinanden (computerens og telefonen's), og computeren finder da også telefonen, men problemet er bare at jeg ved ikke hvordan jeg kommer på internet via telefonen??

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 17-12-02 16:02
Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 17-12-02 16:04

Ups - du er nok nødt til at kopiere hele linien ind i din explorer p.gr.a. kommaer i adressen....

Mvh

Accepteret svar
Fra : fritzergud

Modtaget 150 point
Dato : 19-12-02 16:53

Hey Alfa

Jeg bruger min 6210, og havde også en del prob., men vores it afdeling bad mig afinstallere al nokia software (det der følger med) og herefter virkede det.

Du skal selvfølgelig ind og oprette en ny netværksforbindelse, og hér skal du huske at oprette kontakt via de infrarøde porte, så du ved modem kan vælge din 7650, og så er det bare smooth sailling.

Godkendelse af svar
Fra : alfa

Dato : 20-12-02 09:30

Tak for svaret fritzergud. Jeg har fået det til at virke, det viste sig at jeg slet ikke havde noget software installeret, jeg troede man kunne bruge de standardindstillinger der var for infrarød port på computeren til at få kontakt med telefonen.